klote weekend gehad! (Heavy!)

Discussion in 'De lounge' started by MamaDenise, Apr 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik hoop dat die gasten zo snel mogelijk gepakt worden, zulke lui moeten ze gelijk afvoeren naar de HEL. Heel veel sterkte voor jou en je vriendin. Ik hoop dat ze snel door deze nare tijd is en weer een beetje haar eigen leventje weer terug heeft.
    Liefs Jolie

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    tha,hoe het nu met haar gaat.
    Mijn idee is niet zo goed maar die ow zo fijne kennis van haar zegt dat het goed gaat dat ze alleen ziek is van die ghb en nergens last van heeft.
    Ze voelt zich niet verkracht maar ik zei al; Dat komt omdat ze ook hele stukken kwijt is.
    Ze moet zich zowiezo op ziektens laten testen,dat is een ding dat zeker is.
    Vandaag gaat ze aangifte doen.
    Zou eigenlijk gisteren zijn maar ze was nog zo ziek van die uitwerking van de ghb.
    Overgeven,hoofdpijn,duizelig.
    Heb op internet info gezocht over ghb en de tekenen die zij had waren bewusteloos,ademnood,gevolg daarvan paniek en hyperventileren.
    Las ook dat het een overdosering is geweest gezien haar kenmerken.
    Schrok me dood toen ik het las want ik las dat het zelf tot coma en zelfs tot overlijden kan lijden!
    Moet je toch niet aan denken!
    Godzijdank weet ik alles van die eikels van hoe ze eruit zagen,kleding,wagen en ik ga zodra de politie ook met mij contact heeft opgenomen direct mijn verklaring afleggen!
    Mn man gaat dat ook doen!
    Khoop dat ze die eikels pakken!
    Er is wel iemand op gepakt uit Breda met ghb bij zich en die heeft een overdosering genomen.
    Een 27 jarige man met een busje!
    Hun reden in een busje! en ik schat ze rond die leeftijd! :confused:

3. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Pffffft! Ik ben blij dat jij en je man goed opgelet hebben. Daarmee kunnen jullie je vriendin (en wie weet hoeveel andere vrouwen) helpen.

Ik wens jou, je man en zeker ook je vriendin heel veel sterkte de komende weken.

4. Ik ben het met Belle en de anderen eens.

ik weet niet meer wie het gezegd hebben: maar maak iig duidelijk dat het niet haar schuld is!

:confused: GHB? Nou, ik moet zeggen dat ze er dan nog "goed" (in hoeverre dit woord van toepassing is in deze situatie) vanaf is gekomen die vriendin van jou.
    Een vage kennis van mij heeft dat toegdient gekregen en dat had een hele andere afloop...
    Gemeen spul is dat... Olifanten-verdovingsmiddel...

5. Selmama

Selmama Fanatiek lid

Oct 20, 2005
    1,766
    0
    36
    Noord Brabant
    Poeh :confused: , wat een verhaal!
    Ik ben er stil van...
    Ik hoop dat die man die ze hebben opgepakt daadwerkelijk diegene is die er betrokken bij is.
    Heel veel sterkte voor je vriendin en voor jullie zelf.
    Gelukkig maar dat ze zo'n goeie vriendin als jij heeft die weet hoe te handelen in zo'n situatie!

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ergens is het al erg zat dat ik moet weten hoe ik moet handelen in deze situatie maar ben er ook wel blij om omdat ik nu weet hoe ik dr kan helpen!
    Ik hoop dat ze zich nu wat beter voelt lichamelijk.
    Heb haar nog niet gesproken vandaag.
    Ik bel haar vanavond even want ze gaat nog naar de politie ook en dat is ook erg heavy natuurlijk.
    Ik schrok ook toen we hoorden dat het hoogstwaarschijnlijk om GHB ging wat in haar drankje is gegooid.
    De ambulande artsen hebben haar toen het woordje GHB viel ook direct mee genomen!
    Echt zo eng als er ineens een brancard met toeters en bellen in je woonkamer staat en je beste vriendin die misbruikt is daar hopelijk ligt,helemaal buiten bewust zijn,nergens op reagerend en naar adem happend mee genomen wordt.
    Mn man is mee gegaan in de ambulance want ik trok dat niet!
    Lieve was natuurlijk ook wakker gworden van alle heisa in huis en ik heb de taxi gebeld,Lieve ingepakt en we zijn gelijk door naar het ziekenhuis gegaan.
    Lieve was weer in slaap gevallen in het ziekenhuis gelukkig.
    Gisterenavond kreeg ik ook echt ineens mega hoofdpijn.
    Denk dat echt alle stress en spanningen er ineens uitkwamen.
    Mn man was ook helemaal gebroken.
    We kregen pas gisteren avond toen we elkaar weer zagen echt een dreun van WOW dit is niet goed!
    Al die tijd dat mn vriendin hier was zijn we al onze energie in haar gaan stoppen,ze was zo ziek en we hebben haar in alle mogelijkheden gesteund maar je beseft pas echt veel later wat er werkelijk gebeurd is.
    Moet ook echt de hele dag aan dr denken,probeer het ook van me af te zetten maar is zo moeilijk!
    De plaats waar die klootzakken in ons huis hebben gestaan zou ik het liefst met chloor poetsen,zo erg!
    Ik hoop dat die gasten gepakt worden en dat die ene jongen die gepakt is een van hun is en ze de rest van hun leven een zwaaaaaaar klote gevoel mee dragen!

7. keizerin

keizerin Niet meer actief

Jeetje wat vreselijk allemaal :(
    Ik wil jou je man en vooral je vriendin heel veel sterkte wensen en hopelijk worden die engerds snel gepakt en gestraft.

8. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Met hun piemel in de bankschroef, en goed aandraaien. [​IMG]

9. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    jeetje wat erg man
    t overkomt zonder dat je er de erg in hebt.

man he wat een viespeuken waren het d ejongens die haar naar huis brachten?(of is die vraag al gesteld?)

damn hoop zo dat ze haar sterk genoeg voelt voor de rechtzaak strax.

ik wens jullie en haar heel veel sterkte.

nu denk je je wel 1000 x na voordat je gezellig opstap kunt gaan man wat een..............&^%streek.jeetje.

nou sterkte.

liefs loesmari

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Mijn God,

T eerste dat ik dacht is:

Godzijdank hebben die hufters nog de moeite genomen om dat meiske bij jullie te brengen, voor t zelfde hadden ze haar ergens op straat of op een afgelegen plek gedumpt...met alle gevolgen van dien.

Ik hoop dat je vriendin snel op krachten is en dat ze alles een plekkie kan gaan geven.

Veel kracht toegewenst!

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heel veel sterkte voor je vriendin en voor jullie!

Afschuwelijk!

12. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Denise, je schreef dat ze iemand hebben opgepakt. Bel nu even met de politie en vraag of je deze persoon kunt zien door dat speciale venster wat ze bij de politie hebben. Zo kun je bevestigen of hij erbij was of niet, voordat hij weer op straat wordt gezet.
    Meis, je bent goed bezig! Een hele goeie vriendin voor jouw vriendin die dit is overkomen.

13. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik kan pas wat doen als ze aangifte heeft gedaan.
    Ik heb nu geen rechten om zomaar de politie te bellen en dat allemaal te vragen want dan gaan ze vragen en ik weet niet hoever mn vriendin nu is?!
    Ik kan dus nog nisk vragen aan de politie want ik weet nu niet of ze al aangifte heeft gedaan.

Ik had net die kennis van dr gesproken en ik zit nu echt te koken!
    Ze zei zo: De volgende keer gaat ze maar mooi met mij mee stappen dat weet ik zeker dat er in ieder geval niks gebeurd.
    Sloeg dus duidelijk op mij.
    Nu gaat ze mij proberen een schuldgevoel aan te praten maar ik weet wel beter gelukkig.
    Ik was 100% nuchter en weet alles van tijdens het uitgaan en vanaf het moment dat ze hier hier gedropt werd (die jongens wisten niet hoe snel ze weg moesten gaan,ze hebben haar zo op de bank hier gegooid en weg waren ze,even belde hij nog aan mn dr tasje aan me te geven en hup weer weg waren ze...Zegt genoeg?!)
    Ik heb beetje het vermoeden dat ze vandaag alsnog geen aangifte doet.
    Die kennis van dr is erg vaag bezig en praat haar ook een schuld gevoel aan door te zeggen: wijze les voor de volgende keer,Had je maar uit moeten kijken.
    Dr moeder zegt ook al: Ik zag zoiets al aankomen een keer,ik schrik dr niet eens van.
    Niet normaal toch!
    Dat meiske zit in een crisis en wat doen hun...ff lekker haar angsten en gevoelens nog erger maken!
    ggrrrr :evil:

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Hmz...

Als die lui zo op haar blijven inpraten komt er misschien wel geen eens een aangifte...

Erg vreemd dat haar eigen moeder juist zo tegen haar lijkt te zijn...

15. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Nou zeg, wat is dat voor idioot?! Wat een vreselijke belediging.

16. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ze heeft dus geen aangifte gedaan en laat zich vanalles aan praten.
    oOok dat ik beter op had moeten letten:-s
    Ik weet niet meer wat ik er mee aan moet,begin te moed op te geven.

17. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Ik vind het een heel erg verhaal.

Maar waarom had jij beter op moeten letten? In de eerste plaats was het haar eigen verantwoordelijkheid toch...

Heeel veell succes in deze situatie.

is het voor jouzelf nu ook nog confronterend omdat je schreef dat je weet wat het is?

18. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Het is zeker confronterend.
    Ik weet helaas hoe het is.
    Godzijdank was er bij mij geen GHB ter sprake maar goed,is al erg zat.

Net weer die kennis gesproken en zij zou vandaag aangifte met mn vriendin gaan doen.
    Ik vroeg hoe het was gegaan en ze zei: Vandaag had ik geen tijd dus ben niet gegaan met dr,ze moet maar wachten tot ik weer eens tijd heb.
    Ik zei al; Als jij geen tijd hebt wil ik ook wel mee.
    Zegt ze: dan moet je nu hier heen komen maar dan wel zonder je kind.
    Pardon?
    Zonder mn kind?
    Ze weet dat mn man vandaag is overwerken en ik Lieve wel mee moet nemen.
    Als ik vanavond niet kom dan hoeft morgen ook niet van die kennis.
    Slaat toch echt nergens op he!
    Ik volg er helemaal niks meer van.
    Snap ook niet waarom die kennis van mn vriendin zo doet tegen me.
    Tja,ik had in haar ogen beter moeten opletten maar ik ben toch geen oppas?
    Ze is ten eerste ouder dan ik en ten tweede ga ik niet stappen om haar in de gaten te houden.
    Je gaat er toch niet vanuit dat zoiets gaat gebeuren...
    Krijg echt koppijn van heel de situatie,puur omdat ik gewoon niks kan doen nu.
    Wat ik doe is toch niet goed van die kennis van dr.
    Ze was ook beetje pissed off omdat ik het logo en kenteken van het busje waarin ze was afgezet hier bij mij heb onthouden.
    Alsof ik er mee bezig ben als mn vriendin bewusteloos binnen komt!
    Ik ga dan ook echt denken van Ohw die jongens zullen haar wel misbruikt hebben,even pen en papier pakken en logo opschrijven en het kenteken.
    Ik ga me maar niet kwaad maken om dat mens want mn ebeste vriendin gaat voor en ik neem aan dat als ze niet meer kan me wel belt.
    Daar vertrouw ik dan maar op

19. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    jeetje meid, want een hopelzoe mensen hebben jullie daar om jullie heen! als je je kindje mee wil nemen doe je dat toch gewoon? en als dat niet lukt dan ga je morgen toch alsnog!? wat wil ze doen, je de toegang weigeren? jeetje meid, wat zul jij een stressdagen hebben momenteel! en dat terwijl dit voor jou een fijne tijd in je leven zou moeten zijn! met je kersverse hub en je kleintje! Je krijgt een hele dikke knuf van mij hoor!

20. Marjolein1978

Mar 1, 2007
    36
    0
    0
    Alcohol en GHB, dat is de slechtste combi die je je maar bedenken kunt. Het heet niet voor niets 'rape drug'. Verschrikkelijk wat jouw vriendin is overkomen, maar ook voor jullie zal dit een lange nasleep hebben.

Heel veel succes en sterkte toegewenst

Share This Page