klote weekend gehad! (Heavy!)

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaDenise, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    pffffff wat een drama wordt dit ....

Jij kunt zeker geen aangifte doen of wel? Jij hebt een heleboel info, zou zo jammer zijn als deze lui ermee weg kwamen, want ik ben heel erg bang dat dit zo wel gaat gebeuren.

Het weekend erop zullen ze dan een volgend meisje pakken en wie weet hoe zij dan thuis komt en of ze uberhaupt nog wel thuis komt....
    deze lui moeten gestopt worden en jij hebt zoveel info om dat te doen!

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik ben er ook bang voor Booey.
    Zit me gewoon op te naaien omdat ik zelf ook zoiets heb meegemaakt maar dan zonder GHB en ik deed aangifte maar was wel te laat en de nasleep is echt zo erg!
    Je vergeeft het je nooit!
    Die jongen die mij het heeft aangedaan loopt nog vrij rond en woont zelfs ook in Breda!
    Mn vriendin heeft tijd nodig zei dr kennis maar goed,tijd speelt helaas nu geen rol.
    De politie doet ook minder,hoelanger je wacht.
    Ik hoop ook dat ze zich laat testen op soa's....
    Maar vrees dat dat ook niet zal gebeuren.
    Ppfff vindt het echt heavy allemaal!
    Gelukkig kan ik het enigzins wel goed van me afzetten.
    Ik kan geen aangifte doen aangezien zij gewoon meederjarig is zou zij dat zelf moeten doen.
    Baal dat er morgen niet heen kan omdat ik de hele dag alleen ben en morgen mn man weer moet overwerken.
    Ik kan Lieve in deze situatie ook niet meenemen want dan kan je niet naar de politie voor een aangifte want stel dat Lieve huilerig wordt ofzo...je weet het nooit.
    Die kennis van dr zegt dat het goed gaat met dr en ze weer vol op kletst en zich weer redelijk okee voelt.
    Maar toen ik dr vanmorgen smste en vroeg hoe het ging smste ze terug: Gaat wel wat beter,vannacht erg misselijk geweest nog maar voel me nu beter dan eerst gelukkig.
    Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen.
    Heb er een hard hoofd over in!

3. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    bah wat naar zeg! ik hoop ook dat ze aangifte doet... en wat een rare kennis zeg. kzou haar gewoon opbellen en niet wachten totdat zij beld.

Deel Deze Pagina