kloterige wk toeters!

Discussie in 'De lounge' gestart door guppie81, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Meer mensen zo'n last van die stomme toeters? Los van dat ik er me de hele dag al aan irriteer, kan mijn dochter nu dus niet slapen door dat stomme getoeter. Heel fijn hoor...

2. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik heb ook een hekel aan die dingen bah. :x

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik vervloek ze ook ja.
    en eerst kon je ze alleen maar bij de TPG krijgen,nu ook al bij de action,supermarkten,overal kom ik die krengen tegen.
    het meest vervelende is dat onze 2 honden erg nerveus worden van deze toeters,veel kindjes bij ons in de buurt,die er vrolijk op los toeteren;)....ach,daar zijn het kinderen voor,maar ik hoop dat ze de volgende keer iets anders kunnen verzinnen dan een toeter.

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hier ook!! zat me er net aan te ergeren. zo ongeveer half 8 werd er hier erg getoeterd. Ik heb een kindje dat heel diep slaapt, maar sommige kindjes slapen heel licht en dan vindt ik het zeer ongepast! arme ouders van die kinderen.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier geen toeters maar wel overburen die al de hele dag keiharde muziek aan hebben staan wat lekker door de straat galmt, kan de tv niet eens verstaan wanneer er een raampje open staat dus alles zit nu potdicht.

Gister en eergister ging het door tot half 12.. klotelui

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Pfff ik zou bijna zeggen : Breek me de *** niet open...
    Wordt echt bijna gillend gek van die dingen :x
    Wonen aan de rand van een sportpark waar op dit moment internationale voetbaltoernooien bezig zijn......1 + 1 =.....juist 2 :(
    Beau slaapt er nog aardig door alhoewel ik wel wat minder gauw nu zijn raam open zet.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.013
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Om eerlijk te zijn, heb ik die toeters nog maar amper gehoord. Hier valt het dus nog mee!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aargh, die dingen zijn IRRITANT!
    Gister lag ik in de tuin en mijn dochter op bed. Pret mocht niet lang duren, binnen no time liepen er ettertjes met toeters door de buurt. En ook niet 10 minuten, nee het moet natuurlijk wel zo lang mogelijk duren.. En vanavond begonnen ze weer! Ik heb echt de neiging om die toeters..... Nouja, ik zeg het ook maar niet.
    Ik weet het, het zijn kinderen. Maar als het mijn kinderen waren had ik ze 10 minuten gegeven om te te toeteren en dan weer inleveren die dingen.

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Dames dames wat een leuke dingen weer he:p
    Lachen of niet dan:x;):p

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Een goede toeter is een kapotgetrapte toeter

11. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Hahaha!!!:D

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben ook zo'n irritante toeter.....

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ben ik blij als ik zo lees...dat ik in een nieuwbouw wijk woon met allemaal pasgeborene kindjes hahaha...hier geen toeter te horen!!

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier valt het wel mee, heel soms horen we een toeter, maar verder niet. Maar als het er idd een hele hoop zijn en ze allemaal door blijven toetteren is dat wel even wat minder natuurlijk zeg! Pffff! (We hebben er overigens zelf ook een :p en vriendlief heeft hem wel even uitgeprobeerd, haha, verder is het nu speelgoed voor de kids die gelukkig niet kunnen toeteren ermee).

15. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    och hou op over die k** toeters! grrrrrrrrr mijn hormonen kunnen dat niet aan op het moment;)

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.013
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik snap idd niet dat ouders hun kinderen zo lang laten toeteren... daar word je zelf toch ook gek van! (Ja oké, die gooien hun kind dan maar naar buiten. Maar je snapt toch zelf ook wel dat dat vreselijk asociaal is!)

Goh, nu ben ik toch wel benieuwd naar die ouders die hun kind een tijdlang buiten laten toeteren. D'r zal hier ook toch wel iemand zijn die zegt "Da's goed schat, ga jij maar lekker toeteren." Vertel ons... WAAROM?? :D

17. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hier knallen ze er ook lekker op los alleen de kindjes hier in de beurt mogen niet meer tetteren na 6 uur van de ouders ( hebben ze zo afgesproken ) en dat werkt prima.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wehehehe wij hebben vandaag net een pletterpet gehaald van Heineken. Dát geeft pas een teringherrie!
    Maar wij lopen er niet mee over straat ( doen we wel tijdens het wk :p )

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Uhm nou, liever buiten dan bij mama in huis :p! Daarom :p?!
    Dus ga maar lekker buiten toeteren lieverd, en denk eraan, liever nog een aantal straten verderop :p!

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nu ik bij mijn ouders ben heb ik ook veel last van toeters.. Maar gelukkig slaapt Isa eroverheen.. Gelukkig geen toeters in Belgie..

Deel Deze Pagina