Onze nieuwe auto!

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel1980, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

#1 Angel1980, 23 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2010
    Eindelijk, na een lange tijd eindelijk een keuze gemaakt en hier is ze dan, onze nieuwe auto! :D Snel, rood, mooi en toch een heerlijke gezinsauto! Het is een Alfa Romeo 156 2.0 liter twinspark. Wij zijn in ieder geval eruggggg blij en maken dan al geregeld "ruzie" over wie mag rijden ;)

2. Simsalabim

Simsalabim Actief lid

14 sep 2009
    150
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooie auto hoor, kan me voorstellen dat jullie er blij mee zijn. Welk merk is het?

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Zo te zien een Alfa Romeo.
    Niet helemaal mijn soort van gezinsauto, maar toch heel veel plezier ermee gewenst!

4. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    voor een gezinsauto vind ik m nogal klein, maar heel veel plezier ermee!

5. Angel1980

:) Vergeten.. Alfa Romeo 2.0 liter Twinspark. Inmiddels ook al bijgeschreven.

6. Angel1980

Valt erg mee moet ik zeggen! Ruim van binnen en genoeg ruimte in de kofferbak. Geen station inderdaad, maar groot genoeg voor een gezin met twee kids.

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oooooooh, moooooooooi!!!! Daar heb je een goed koop mee gedaan! Wij zijn echte Alfa fans en hebben jaren 1 gereden. Nu een Ford Focus, maar ooooh, wat willen we graag weer een 156..... Dat rijcomfort voor dat geld...., vind je nergens! Heel veel plezier met je bella!

Mocht je het leuk vinden, er is ook een club van Alfa: www.alfaromeo156club.nl Doen leuke meetings met andere Alfa gekken.... Kijk maar eens op het forum!

8. Angel1980

Dank je! En.... Manlief heeft zich toevallig net voorgesteld op het forum :D De meetings lijken ons ook erg leuk!

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Mooie auto. staat goed in de lak. 2.0 twinspark... staat mij bij dat het errug snel is.
    en volgens mij is hij ruim zat. Aan je banner te zien zeul je niet meer met grote kinderwagens en reiswiegen.

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    I luff alfa!

Ik had deze ook. Maar dan 1.6 en zwart.
    Rijd echt geweldig.. Heb hem met pijn in m'n hart verkocht :(
    idd echt ruim van binnen!!

Kijk wel uit met koud rijden, zijn ze gevoelig voor!!!

Veel plezier met je super auto!

11. Angel1980

Dank je. Snel is ze zeker!;) En je hebt het goed gezien, hier geen grote kinderwagens en/of reiswiegen meer. Vrijdag met beide kids hele grote boodschappen gedaan en alles ging er in. Buggy lag ook nog in de kofferbak en alles zonder problemen.

12. Angel1980

Bedankt voor de tip. En plezier....elke dag dat ik er in rij is voor mij genot!

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Stoer hoor! Geniet ervan enne niet té hard rijden hè! ;)

Deel Deze Pagina