Ik heb (gelukkig) ook nog helemaal niks gehoord. Maar vriendlief is in de kroeg (ivm het voetballen) en volgens hem zit zo'n beetje het hele dorp daar, dus dat verklaart misschien wel wat .
ons buurmeisje heeft er één.. en een pret dat ze er van heeft vind het niet erg.. Lenn slaapt overal door heen gelukkig en valt ook zonder problemen in slaap.. Onze hond heeft er meer last van, ze schrikt zich een ongeluk telken heb er zelf trouwens ook geen last van.. zet gewoon de tv wat harder. dames nog krap 2 maand, dan zijn we er vanaf
Gelukkig ben ik niet de enige die me zich eraan ergert... En we moeten ze nog wel een tijd aanhoren..
hier valt het reuze mee. pas een aantal jongetjes tegelijk allemaal aan het toeteren in de stad, maar verder russsssttttttt...... heerlijK!
ze zijn best irri ja maar ook wel weer grappig eigenlijk maar mijn kleine meisje is er bang voor zodra iemand erop blaast gaat ze huilen echt zielig
Zit me net te bedenken. Het is wel een leuke kado voor een koter van iemand die je eigenlijk niet zo heel erg mag. hahahaha
Als mijn kind zo zou toeteren dan lag die toeter in 3 stukje in de container! Wat een irritant geluid zeg! Mijn dochter vind het dus nog steeds eng. Ben vanmiddag met haar de straat opgelopen en aangewezen hoe de kindjes dat geluid maken. Ouders zaten erbij en sindsdien is het stil. Dus zo aso zijn ze nog niet gelukkig
Ik word er ook niet goed van, mijn kleintje schiet er steeds wakker van. Gisteren gingen ze door tot 22u in de avond, is toch niet normaal. Ik neem het vooral de ouders kwalijk dat die er niets van zeggen:x Een beetje aan de buren denken kan geen kwaad, stelletje ................... (laat ik het maar niet opschrijven)
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen, maar..... Mijn man was vorige week jarig, en kreeg voor zijn verjaardag zo'n toeter, met daaraan vast geplakt zijn verjaardagsgeld. Mijn zoontje vind het leuk, die toetert gelukkig nog niet zo hard, en na idd een 10/15 minuten als hij hem weglegt, leggen wij hem uit het zicht. Maar..... Tis wel een leuke voor wraakacties.. Wij hebben een buurjongen van 16 jaar, die het nodig vind, om vooral 's avonds laat, veel lawaai te maken. Vooral als hij weekend en/of vakantie heeft. Wij hebben zijn moeder er al op aangesproken, maar daar schijnt hij zich niets van aan te trekken. Dus nu hebben wij vanmorgen vroeg, na onze buurvrouw te hebben ingelicht, om half acht, toen onze zoon wakker was, even flink staan toeteren in de slaapkamer van onze zoon, want die grenst aan de slaapkamer van de buurjongen. hihi. Vanmiddag hoorde ik van de buurvrouw dat het ons niet in dank werd afgenomen door de buurjongen, maar ze had gezegd, vervelend he, als je uit je slaap gehaald wordt door lawaai van de buren..' Hopen maar dat hij de hint nu snapt!!
je raakt er aan gewent hebben er nu 3 in huis en dochtertje is er super fan van. papa leert het haar wel
ach na de voetbal zal het wel weer over zijn... wij hebben er hier ook 1.. is het de buurman niet met zijn harde muziek zijn het de toeters wel zijn het de toeters niet is het wel weer wat anders hutje op de hei is ook een oplossing xxxx elisa
Hier sluit ik mij helemaal bij aan (ook mijn kind al 2 keer wakker in 2 dagen door die *** toeter van buurtkinderen :x)