kloterige wk toeters!

Discussion in 'De lounge' started by guppie81, May 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,723
    1
    0
    Wat ben ik toch een gelukkig mens :) Nog geen toeter gehoord hier!!

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb (gelukkig) ook nog helemaal niks gehoord. Maar vriendlief is in de kroeg (ivm het voetballen) en volgens hem zit zo'n beetje het hele dorp daar, dus dat verklaart misschien wel wat ;).

3. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    ons buurmeisje heeft er één.. en een pret dat ze er van heeft:D
    vind het niet erg.. Lenn slaapt overal door heen gelukkig en valt ook zonder problemen in slaap.. Onze hond heeft er meer last van, ze schrikt zich een ongeluk telken:D
    heb er zelf trouwens ook geen last van.. zet gewoon de tv wat harder:D. dames nog krap 2 maand, dan zijn we er vanaf:D

4. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    heeeeeeel vervelend... en zo hard! pfff... hoop maar dat ze er snel zat van zijn hier in de buurt..

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Gelukkig ben ik niet de enige die me zich eraan ergert...
    En we moeten ze nog wel een tijd aanhoren..

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier valt het reuze mee. pas een aantal jongetjes tegelijk allemaal aan het toeteren in de stad, maar verder russsssttttttt...... heerlijK!

7. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,074
    0
    0
    renkum
    ze zijn best irri ja maar ook wel weer grappig eigenlijk maar mijn kleine meisje is er bang voor zodra iemand erop blaast gaat ze huilen echt zielig

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

May 1, 2009
    2,897
    0
    0
    Zit me net te bedenken. Het is wel een leuke kado voor een koter van iemand die je eigenlijk niet zo heel erg mag. hahahaha :D

9. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Bleh! Vannacht ook met luilak, werd er wakker van (tja, is ook de bedoeling, maar wel irritant!!!!)

10. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Als mijn kind zo zou toeteren dan lag die toeter in 3 stukje in de container! Wat een irritant geluid zeg!
    Mijn dochter vind het dus nog steeds eng.
    Ben vanmiddag met haar de straat opgelopen en aangewezen hoe de kindjes dat geluid maken. Ouders zaten erbij en sindsdien is het stil. Dus zo aso zijn ze nog niet gelukkig ;)

11. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Ik word er ook niet goed van, mijn kleintje schiet er steeds wakker van. Gisteren gingen ze door tot 22u in de avond, is toch niet normaal. Ik neem het vooral de ouders kwalijk dat die er niets van zeggen:x Een beetje aan de buren denken kan geen kwaad, stelletje ................... (laat ik het maar niet opschrijven)

12. prrrsam

prrrsam Bekend lid

Jan 1, 2009
    987
    1
    18
    Ach, ik bid voor een leven dat de WK-toeters het enige is waar ik me druk over hoef te maken.

13. Nou, ik durf het bijna niet te zeggen, maar..... Mijn man was vorige week jarig, en kreeg voor zijn verjaardag zo'n toeter, met daaraan vast geplakt zijn verjaardagsgeld.

Mijn zoontje vind het leuk, die toetert gelukkig nog niet zo hard, en na idd een 10/15 minuten als hij hem weglegt, leggen wij hem uit het zicht.

Maar..... Tis wel een leuke voor wraakacties.. Wij hebben een buurjongen van 16 jaar, die het nodig vind, om vooral 's avonds laat, veel lawaai te maken. Vooral als hij weekend en/of vakantie heeft. Wij hebben zijn moeder er al op aangesproken, maar daar schijnt hij zich niets van aan te trekken.

Dus nu hebben wij vanmorgen vroeg, na onze buurvrouw te hebben ingelicht, om half acht, toen onze zoon wakker was, even flink staan toeteren in de slaapkamer van onze zoon, want die grenst aan de slaapkamer van de buurjongen.
    hihi.

Vanmiddag hoorde ik van de buurvrouw dat het ons niet in dank werd afgenomen door de buurjongen, maar ze had gezegd, vervelend he, als je uit je slaap gehaald wordt door lawaai van de buren..'

Hopen maar dat hij de hint nu snapt!!

14. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Haha goeie Ingrid77! Zou ik ook doen :)

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    je raakt er aan gewent :) hebben er nu 3 in huis en dochtertje is er super fan van. papa leert het haar wel :)

16. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ach na de voetbal zal het wel weer over zijn... wij hebben er hier ook 1.. is het de buurman niet met zijn harde muziek zijn het de toeters wel zijn het de toeters niet is het wel weer wat anders
    hutje op de hei is ook een oplossing :p

xxxx elisa

17. Miniman

Miniman Niet meer actief

Hier sluit ik mij helemaal bij aan :)

(ook mijn kind al 2 keer wakker in 2 dagen door die *** toeter van buurtkinderen :x)

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik maak me er niet druk over denk dat je anders inderdaad beter op een hutje op de hei kan wonen :p

19. Miniman

Miniman Niet meer actief

Waarschijnlijk doen ze dat niet bij jouw huis in de buurt anders zou je wel anders reageren ;)

Share This Page