onzeker

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bartje, 17 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bartje

    Bartje Actief lid

    17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    halo,
    weet sinds twee weken dat ik een miskraam zou krijgen.
    ben sinds 1,5 weken aan het vloeien en vloei nog steeds,lijkt ook niet minder teworden en vraag me af hoelang het nog gaat duren.
    mag anders over 2 weken naar de vk om het na telaten kijken omdat ik over 3 weken naar tenriffe ga.
    vindt het zelf een onzeker idee dat je je niet hoeft natelaten controleren als de bloeding vanzelf op gang is gekomen.
    is het dan wel allemaal goed van binnen ,heb al en zoontje van 3 maar heb nu ineens allemaal andere vragen.......
    gaat het de volgende keer wel goed .......
    duurd het lang voordat ik ongesteld wordt......
     
  2. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ALs het vloeien te lang door gaat willen ze vaak curetteren dat is dan beter.
    Ongesteldheid keert terug na vaak een week of 6 of soms meteen weer in je normale cyclus (dat was bij mij altijd zo)
    En tja of het een volgende keer goed gaat........dat kan niemand je beloven.
     
  3. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik heb bijna 6 weken zo gelopen 2 weken gewacht na mn eerste echo dat het niet goed was
    toen 2 keer pillen gehad om de boel op te wekken uit eindelijk na 6 weken gecureteerd
    Na mn curretage heb ik opprecies dag 28 mn menstruatie gekregen
     
  4. Veraatje

    Veraatje VIP lid

    22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik heb 8 weken gevloeid! Ik heb toen een kuur van de gyn gekregen voor twee weken en vandaag moest ik weer heen voor controle en alles bleek nu schoon en goed te zijn!
     
  5. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    jee 8 weken vloeien! Wat lang joh!
     
  6. Bartje

    Bartje Actief lid

    17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    hehehe,heb vanmiddag een afspraak met de gynecoloog ,ben door verwezen door de verloskundige,het bloedde duurt te lang. ben benieuwd vanmiddag
     
  7. Bartje

    Bartje Actief lid

    17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    jaja,je raad het nooit.kom ik vanmiddag bij de gynacoloogomdat ik nog steeds vloeide,ziet ze een vruchtzak op de echo die er eerst niet zat.
    heb nu bloed geprikt en dan krijg ik morgenvroeg de uitslag of ik zwanger ben.......
    nou gekker moet het niet worden ,hoe kan dit nou
     
  8. Veraatje

    Veraatje VIP lid

    22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik weet niet hoe het kan, maar het zou natuurlijk geweldig zijn als je zwanger bent.
    Ik hoop het heel erg voor je!
    Laat je het morgen even weten?
     
  9. Bartje

    Bartje Actief lid

    17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    ja laat het gelijk weten.
    aan de ene kant heb ik hoop en aan de andere kant ook weer niet.het is allemaal weer zo lekker dubbel.mijn geduld word ook weer aardig op de proef gesteld maar ja.
    het is zo morgen
     
  10. Veraatje

    Veraatje VIP lid

    22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik kan mij voorstellen dat het zeer dubbel voelt en dat je ook vast niet weet of je nu blij moet zijn of niet. Ik hoop echt op een mooi bericht voor je. Kon je geen zwangerschapstest doen?
     
  11. Bartje

    Bartje Actief lid

    17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    ben vanmorge gebeld,hcg was 50 dus erg laag .
    maar 50 is geen 0 vertelde de gynacoloog.
    zal waarschijnlijk nog veel meer bloed gaan verliezen en dan toch nog een vruchtzak verliezen.
    moet donderdag morgen bloed prikken en smiddag weer langskomen hoe het ervoor staat omdat we de maandag erop op vakantie gaan naar canarische eilanden, heb ik weer....
    nog meer wachten.
     
  12. Bartje

    Bartje Actief lid

    17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    hoe hoog is hcg normaal dan ,heb er geen idee van.
    heb net weer met zieknhuis gebeld ,nog 1 week wachten trek ik gewoon niet,ben al 2,5 weken aan het vloeien.
    assistente was geirriteerd maar kan me niets schelen ,dokter belt me vandaag nog terug .ben benieuwd......
     
  13. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Vind het enorm rot voor je......Je hcg stijgt om de dag/2 dagen. Meestal heb je een waarde van 50 rond je NOD. Het is dus erg laag.
     
  14. Veraatje

    Veraatje VIP lid

    22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    He wat vervelend!
    Sterkte!
     
  15. Bartje

    Bartje Actief lid

    17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    ben net gebeld,dokter leek iets geirriteerd maar mag mandag al komen,volgens deze dokter zat er geen vrucht maar een opheldering.terwijl mij gisteren is verteld dat er een vruchtzakje zat en dat ik bloed moest prikken omdAT ik misschien toch zwanger ben.....
    nou moeten ze maandag maar kijken en dan ook maar gelijk een afspraak maken voor curetage als er niets zit.lijk wel of ik gewoon gek wordt van onzekerheid.
    heeft iemand dit ook meegeemaakt
     
  16. Bartje

    Bartje Actief lid

    17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    kom net uit het zieknhuis,er zit een verschil tussen afgelopen don en nu,wat ze zien op de echo.ben bijna helemaal schoon en dus niet zwanger.
    wel jammer ,maar ook een opluchting dat we nu zeker weten hoe het zit.
    moest wel bloedprikken voor het hcg en hb,krijg hier do de uitslag van.
    en dan mag ik als ik wil don middag nog een keer komen voor een echo.we gaan namelijk maandag naar tenriffe.als ik het niet vertrouw wordt ik zelf gecurreteerd maar volgens de dokter is er geen medische reden voor,dus waarom zou ik dat dan doen.
    hehe wat een opluchting dat ik nu weet waar ik aan toe ben.
    dus gaan we gewoon weer verder klussen zodra het stoplicht op groen is hahahah
     
  17. Luckymom

    Luckymom Fanatiek lid

    21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Wat een gedoe.. sterkte..
     
  18. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Toch erg balen Bartje......Als je niet enorm erg vloeit en je baarmoeder nu bijna schoon was dan hoef je inderdaad niet gecuretteerd te worden, da's dan weer een geluk bij een ongeluk..

    Heel veel sterkte en hoop dat je en beetje kan genieten van je vakantie....
     
  19. Bartje

    Bartje Actief lid

    17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    ben net weer gebeld door het ziekenhuis.hcg is gedals naar 46 dus het begint gelukkig aftenemen,hb was goed 8,6 dus kan lekker op vakantie en wie weet wat daar gebeurd
     
  20. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou bartje ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe.
    ben blij voor je dat alles uit zich zelf komt en dat je niet naar het ziekenhuis er voor hoeft.
    toch wil ik je sterkte wensen met het verlies het is niet nik en hoop dat je ondanks dit toch een beetje kunt genieten op vakantie.
    liefs miriam
     

Deel Deze Pagina