Hoi allemaal, Ik zou graag mijn schema met jullie willen delen. Ik heb echt het idee dat mijn zoontje veel drinkt. Meschien kunnen jullie er even naar kijken: 07:00 BV 09:00 BV 11:00 Fruitpapje met biobim (4 schepjes biobim) 13:00 BV 15:00 BV 17:00 Groente 19:30 BV 20:00 slapen 24:00 BV 05:00 BV Wat vinden jullie er van drinkt mijn zoontje niet te veel melk op een dag ? Is het beter dat ik tussendoortjes zoals rijswafels of baby liga moet geven. Alleen ik zou niet weten wanneer ik doe tussendoortjes moet geven. ik geef trouwens bv op verzoek en zoontje heeft prima gewicht Veel liefs, Visitor
Het lijkt mij een prima 'schema' zo hoor. En helemaal niet te veel melk, zeker ook omdat je het zelf ook al zegt, je geeft op vraag, dus is het echt niet te veel. Rijstewafels en koek vind ik echt nog niet nodig op deze leeftijd, dat kan over een paar maanden ook nog wel ! Benthe nu krijgt 8 voedingen op een dag en 1x een paar hapjes groente (als we het niet vergeten). Malou en Ruben hadden met 6 maanden 7-9 voedingen op een dag en 1x per dag groente of fruit.
Ziet er volgens mij prima uit. Ik gaf geen volledige bv meer met 6 maanden, maar bv op verzoek kan je volgens mij oneindig geven haha. Hartstikke goed hoor.
het zijn vrij veel voedingen, ik geef er nu 5, soms 6... maar op zich kun je niet teveel geven met bv, dus slecht is het zeker niet. als jij je er lekker bij voelt is het goed! ik vind het zelf vervelend zo vaak te moeten voeden vandaar dat ik er minder geef. heb ook nog een veeleisende peuter dus niet zoveel tijd. ik voed om 7, 10, 1, 4 en 7 uur.... ben net begonnen met vaste voeding dus moet dat nog een beetje inpassen...