Kloven in hiel

Discussie in 'De lounge' gestart door maartje84, 12 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hebben jullie tips? Ik heb nare kloven in m'n voet. Vorig jaar zomer is dit begonnen, in de winter was ik er vanaf maar nu met een paar dagen op slippers te hebben geloven is het weer raak: rete irritant. Ben trouwens verslaafd aan op blote voeten of slippers te lopen dus dichte schoenen wat ik op sommige plekken lees dragen is voor mij zomers geen optie.

Vorig jaar heb ik met een huidsteen zoveel mogelijk eelt weg te halen en steeds een klovencreme gebruikt, maar echt weg ging het niet (pas in de late na herfst).

Ik wil die ellende niet meer (au! En lelijk!) en was benieuwd of jullie misschien DE super tip hebben. En werkt de Schöll (ofzo) elektrische voetenvijl echt goed? Andere do's and don'ts?

2. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Twee tips,
    Een goede pedicure zoeken en een paar keer goed onder handen laten nemen. Dan bedoel ik ook met mesje en niet alleen met vijl!

En een goede voetenzalf kopen, gehwol! Bij een goede apotheek te vinden!

Heb er zelf ook veel last van, zelfs in de winter!
    Als je eenmaal zo ver bent dat het eelt gaat kloven heb je niets aan de sholl ding.
    Echt een goede, evt medische pedicure nemen!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dank je voor je reactie en wat vervelend dat jij er ook zo last van hebt. Gewohl heb ik idd.. En dan toch een pedicure dus? Vind ik niets aan, maar ja dit gedoe moet ik natuurlijk ook niet...

4. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Ik heb er zeker al tien jaar last van. Ook wel naar een pedicure geweest. Maar altijd teleurgesteld eruit gekomen. Omdat ze dat eelt probeerden weg te halen met een rasp en vijl. En dat kan ik thuis ook wel. Dus thuis van alles geprobeerd, verschillende raspen en vijlen.
    Kloven in slippers zijn erg, maar kloven in sokken nog erger. Dan gaan die sokpluisjes in je kloven zitten en dat doet me toch zeer:x

Nu toch maar weer een pedicure gezocht, en die griet komt me toch met een mesje aan. Soort van scalpel zeg maar!
    En ze begint eraan, en ik voelde het steeds beter aan voelen. Deed absoluut geen pijn, maar toen ze klaar was zag het er heel goed uit.
    Helaas had ik zoveel eelt en kloven, dat ik na twee weken weer ga, om het verder goed te krijgen.
    Heb nu al een week geen kloven en pijn meer;)

Deel Deze Pagina