Weten jullie welke maat dit is? Ik wil een voetbalshirt kopen voor m'n zoontje,hij is 8 jaar en heeft maat 140 Iemand ervaring?
Je moet niet naar onze maten kijken en dan vergelijken. Je moet je zoontje echt opmeten en dan kijken naar de maten tabel die de verkoper in zijn verkoop advertentie heeft geplaatst. Hun werken met CM's. Dus echt even alles opmeten en dan kijken. Ik heb bijvoorbeeld hier een S/M maar als ik via Alie bestel dan moet ik zeker een XL en soms zelfs XXL bestellen.
Wat vreemd want dat hoort er in iedere advertentie te staan. Ook niet als je helemaal naar beneden scrolt? Heb je toevallig een link dan kan ik met je mee kijken.
Ik zit op de app,als je 'Feyenoord boys' intypt dan vind je meerdere setjes voor jongens,het is die met shirt en broek en gratis donkerblauwe sokken Misschien dat jij het wel ziet
Je wilt het nieuwe tenue van Feyenoord. Leuk Denk dat je deze bedoeld? Top quality Feyenoordes soccer jerseys Kids 15/16 football shirt childrenFeyenoordes jersey 15/16 kids football kits 2015/16-in Soccer Jerseys from Sports & Entertainment on Aliexpress.com | Alibaba Group
Als je bij deze advertentie naar beneden scrolt dan zie je een maten tabel staan. In het geel en echt niet te missen