wie had er bij de eerste geen bloedverlies en de tweede wel?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door meelanor, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Eigenlijk zegt de titel al genoeg. Wie heeft er bij de ene zwangerschap wel bloedverlies of bruinverlies gehad en bij de andere niet?

2. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

20 apr 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eerste zwangerschap geen enkel kwaaltje en geen druppel bloed verloren.

Nu mijn tweede zwangerschap een gedraaide eileider, een hematoom en dus met 6 weken flink veel helder bloed verloren en met 8 weken nog eens 4 dagen bloedverlies.

Gelukkig sindsdien niets meer, en kleine zit nog steeds waar hij/zij hoort

3. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Ik had het andersom. Bij de zwangerschap van mijn dochter verloor ik tussen week 5-7 bloed. In week 15 weer een hele heftige bloeding door een hematoom. Dat hoop ik dit keer niet mee te maken.

Nu heb ik nog niets verloren. Alleen een paar dagen voor mijn NOD wat bruin en roze verlies.

Ik denk dat er dus geen pijl op te trekken valt.

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Bij mijn dochter niks verloren. Nu bij deze verloor ik gisteren wat bruin bloed, maar dat is inmiddels gestopt. Ik vermoed de innesteling.

5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Dankjewel voor jullie reacties ik had echt zoiets van bloed hoort niet bij mij. Want eerste zwangerschap ging ook zonder. Maar dan weet ik dat het ook KAN verschillen.

6. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Ik had het bij de eerste ook niet en bij de 2de die onverwacht kwam dacht ik dat ik gewoon laat mijn ongi had. Achteraf was het geen ongi en was ik al een tijdje zwanger. Dus het kan wel en hoeft niks slechts te betekenen. ...

7. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    eerste alleen wat achteraf bleek een innestelbloeding, ik dacht dat het ongi was, precies op nod.
    Tweede vanaf week 7 t/m week 32 wisselende bloedingen....kreeg er de stuipen van.

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zw. 1 een hele tijd bruinverlies/licht roze (1,5 week denk ik rond NOD) en zw. 2 alleen 1x na het vrijen wat bruinige veeg, maar dat tel ik eigenlijk niet eens mee, was rond week 20 geloof ik

Deel Deze Pagina