Haj meiden, ik heb zon onwijs gevoel als of ik zwanger ben ten zij ik 1,5 week geleden ongesteld ben geworden. Of kan dit me me hormonen nog te maken hebben. Ben weer onwijs misselijk voor al soachtends pijn me buik verschrikkelijk. Heeft iemand anders hier hervaring mee?
Dat heb ik ook, Het voelt alsof ik zwanger ben, maar toch denk ik van niet, ik heb ook nog niet getest hoor.. Maar ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat ik niet (weer) zwanger ben.
oh nou ik heb het nog niet wel de behoefte heb ik weer dolgraag een beebje in mijn buik te voelen en te hebben
anderhalve week na je menstruatie nou dan kun je nog neit zwanger zijn, misschien ei sprong, hebben mensen ook wel eens die klachten bij...
ik hou het op een stuiptrekking van na je bevalling.in combi met gebroken nachten wellicht? ze zeggen niet voor niks 9 maanden ontzwangeren.
bedankt allemaal voor julliej antwoord maar bedoelde meer van mischien ben ik wel ongesteld geworden maar tog zwanger. Maar ik maak mijn pil strip gewoon af en kijk als ikweer ongesteld word. bedankt
het kan natuurlijk altijd, maar het kan ook bij ontzwangeren horen. Ik heb ook al 2 keer klachten gehad, die erg leken op hoe ik me voelde bij de zwangerschap. Momenteel ook weer wat dingetjes, maar het zullen vast hormonen zijn. Alles is toch wel veranderd sinds de bevalling (reactie op de pil enzo is nog steeds niet zo als voorheen) .
Als je aan de pil bent, heb je geen eisprong. Dus daar kan het zwanger-gevoel niet van komen. Ik zou gewoon een test doen.
Bedankt allemaal ik ga vanavond of morgen ochtend een test halen wordt allen maar erger zoooooo misselijk zo als toen verschrikkelijk pijn onder buik ik ga gewoon doen. bedankt
Ik had het ook toen ons ukkie zo'n 3 maanden was, dagen achter elkaar k*ts misselijk, uiteindelijk een testje er tegenaan gegooid, negatief. Was wel opgelucht. Nu zijn we weer een dikke 2 maanden verder en omdat ik 2x zwanger ben geraakt door hulp uit de MM, zou ik nu best blij zijn met een spontane zwangerschap Veel succes met testen, laat je het resultaat nog even weten? Hopelijk voel je je snel weer beter!
hier hetzlefde...misselijk en hoofdpijn had ik ook toen ik zwanger was..geen eetlust en alleen maar moe..maar kan ook met moeheid te maken hebben natuurlijk