Hoeveel zouden we terugkrijgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door iMama, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net de meterstanden doorgegeven voor de jaarnota en ik was blij verrast om te constateren dat we heel veel minder verbruikt hebben dan het haar ervoor. Dus nou moet het haast wel dat we geld terugkrijgen. Maar hoeveel moet ik aan denken?

Ik ben er niet handig in dus misschien dat iemand een idee heeft.

We hebben dit jaar 1276 kWh hoogtarief, 1320 kWh laagtarief en 2088 m3 gas verbruikt. Het jaar ervoor was het 2361 kWh hoog, 2176 kWh kaag en 3826 m3 gas.

We hebben afgelopen jaar 147€ per maand betaald.

Onze zolder is in het eerste kwartaal van vorig jaar geïsoleerd dus het omlaag gaan is verklaarbaar. Dat het zoveel zou schelen had ik alleen niet verwacht. Jammer dat we t niet eerder hebben gedaan denk ik nu.

2. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Ik heb geen idee bij welke energieleverancier je zit, maar bij E.ssent heb je de verbruiksmanager die je ook precies aan geeft hoeveel je terug krijgt.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij de nuon kan je inloggen en kijken hoeveel je terugkrijgt ongeveer een week na opname staat het online.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd de verbruiksmanager online checken
    Hoeveel je terugkrijgt hangt natuurlijk ook af voor welk tarief jij gas/electra hebt afgesloten

5. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik zit bij eneco. Ik heb er naar gezocht maar kan t niet vinden. :( Wordt dan misschien toch maar geduld hebben dan.

6. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Vrees het voor je :) altijd leuk toch, een verrassing ;)
    Je kan evt morgen nog bellen met de klantenservice.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Als ik naar eneco ga zie ik dat er voor klanten een inlogpagina is. https://mijn.eneco.nl/
    Je kan een account aanmaken. succes!

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Hou er wel rekening mee dat de gasprijs behoorlijk is gestegen (en aan het stijgen is :( )

9. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik was ingelogd maar je kan alleen je gemiddelde verbruik zien ten opzichte van soortgelijke huishoudens in hetzelfde postcodegebied. Geen bedragen van verbruik oid. Ik ga nog wel ff kijken of ik er wijs uit kom maar ik gok dat het of bellen of wachten wordt haha.

Ach elke euro terug is toch weer mooi meegenomen :)

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ah ok, bij nuon kan ik al mijn facturen inzien en ook mijn jaarrekeningen van de afgelopen 5 jaar.

Deel Deze Pagina