Wat is jou verslaving op dit moment? Mag iets zijn dat je nu graag/ vaak eet of drinkt omdat je er geen genoeg van krijgt (al dan niet onder invloed van zwangerschapshormonen ) of een hobby / bezigheid waar je niet mee kunt of wilt stoppen. Ik zal aftrappen. Mijn verslaving op dit moment is tonic. Zonder gin, welteverstaan. Liters gaan er doorheen
op dit moment helemaal niets.. Tot kort geleden een (suikervrije) energie verslaving. Ik hoop zoo dat ik dit door kan zetten na de bevalling.. Maar Ik ben nog niet overtuigd helaas. Ben bang dat dat ene blikje bij de wodka toch weer meer gaan worden.
Verslaving wil ik het niet noemen want ik kan makkelijk zonder maar hier gaan er dagelijks liters spa citroen doorheen. Qua dingen doen begint zp toch wel op een verslaving te lijken, ben de afgelopen weken geen 1 avond lekker vroeg naar bed gegaan omdat ik maar op het forum blijf lezen en reageren. Mijn goede voornemen is vanaf vandaag dan ook na 23.00 uur mijn telefoon of tablet echt aan de kant te gooien.
Ik ben een soort van verslaafd aan de sudderlapjes die mijn moeder maakt. Ze brengt zelfs een pannetje langs als ze het heeft gemaakt.
Op het moment weer aan suikers. Daar baal ik echt ontzettend van aangezien ik daar al een hele lange tijd vanaf was. Ik heb tegenwoordig echt elke dag een aantal keer drang naar zoetigheid
Netflix in het algemeen, series in het bijzonder. En Tony’s chocolonely coffee crunch, het liefst met een latte machiato er bij
Online shoppen. Er gaat echt geen dag voorbij dat ik niets bestel. Ik zet wel altijd de leverdatum een eind in de toekomst waardoor ik regelmatig net zo veel bestellingen weer annuleer. Om vervolgens meteen weer nieuwe bestellingen te plaatsen. En fb groepen afstruinen naar nieuwe/tweedehands kleding. Zelf verkoop ik ook veel waarmee ik deze bezigheid dan weer financieer (en ik kan me nu serieus even niet bedenken hoe je dat woord schrijft).
Appelsap! Verder ben ik gigantisch veel aan het kleuren de laatste dagen, en ben ik Grimm aan het bingen.
bar le duc citroen Ongebrande, ongezouten amandelen Skyr Tzaziki Broccoli met sjalotjes en citroenrasp Parelcouscous Volgens mij kan ik hier ook gewoon 1 gerecht van van maken