Kluns

Discussie in 'De lounge' gestart door Blijdorp, 2 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Oh jeetje wat zal je geschrokken zijn met die val!!! Ben zelf van de trap gevallen toen de kleine er net was, was zoooo blij dat ik dr niet vast had. Sindsdien heb ik altijd een leuning vast.

2. Prj

Prj Niet meer actief

Ik heb dat ook continue. Meest klunzige actie is toch wel met je ogen dicht zwemmen en je ogen te laat open doen en bam! Neus gebroken en een zware herstel operatie moeten hebben. En mijn neus staat nog altijd schreef....

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik heb altijd blauwe plekken op mijn benen en armen. Soms weet ik niet eens waar ze van zijn. Mijn man kijkt niet eens meer op als ik auw roep of iets laat vallen.. Mijn dochter heeft het van geen vreemde die kun je ook 100x zeggen nou doe eens rustig. Pas nou op. 2 seconden later mamaaaaa ik heb me pijn gedaan :rolleyes:

4. HvO

HvO Niet meer actief

Hier nog een kluns! Vaak zijn mijn knieën en tenen het slachtoffer! :cry:

5. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Je bent zeker niet de enige. Nu loop ik rond met een grote blauwe plek op mijn bovenarm omdat ik aan de deurklink bleef hangen. En dan de deur de schuld geven dat hij niet ver genoeg open ging na mijn duwtje. :rolleyes:
    Als kind was ik al zo. Gebroken vingers, afgebroken tanden, hechtingen, littekens. Je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb het gehad. Ik val ook regelmatig van de trap omdat ik te gehaast ben. Dan heb ik weer blauwe billen en zelfs een keer een gebroken middenvoetsbeentje. De mensen gaan er bijna iets van denken. :eek:

6. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zie heel vaak (dezelfde) mensen in mijn omgeving die tegen muurtjes aanlopen, struikelen, van de trap af vallen enzovoorts enzovoorts. Ik ben dus echt het tegenovergestelde, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gevallen ben, mezelf gestoten heb of gesneden oid. Niet lullig bedoeld, maar ik begrijp niet waarom zoveel mensen er juist last van hebben. Het is toch gewoon een kwestie van goed uitkijken :roflmao:.
    Echt ts je bent niet de enige, ik heb zelfs vaak het idee dat IK raar ben omdat ik er geen last van heb:p.

7. Blijdorp

Oh ik wou dat ik jou was!!! Lijkt me echt heerlijk om er geen last van te hebben.

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  8. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Hier ook een superkluns. Mijn man zegt altijd dat hij een harnas voor me gaat kopen. Ik stoot me en val overal, of ik blijf ergens achter hangen. Heb ik vaak met bijvoorbeeld een deurklink. Heb al meerder malen mijn teentjes gebroken/zwaargekneusd en zelfs uit de kom gehad. En mijn dochter van 7 gaat mij al aardig achterna....lol

9. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Yep hier ook. Zojuist nog tussen een (snel dichtslaande) zware gekomen.
    En het is altijd de schuld van die objecten.

Treez vindt dit leuk.
  10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik ben een keer met de fiets schuin een spoorwegovergang overgestoken...
    Je raad het al...voorwiel schoot de rails in en bam daar lag ik :roflmao:

Keer een teen gebroken met zwemmen.

En ik heb altijd wel ergens een blauwe plek.

11. Treez

Treez Niet meer actief

Hier een enorme kluns. Mede doordat het concept gevaar mij vreemd is. Ik zie geen gevaar en voel nauwelijks angst :confused:.

Inmiddels staat de teller op 6 botbreuken, meerdere kneuzingen en een aantal kleine scheurtjes in mijn botten, gescheurde banden en ontwrichte gewrichten. Mijn lijf is ook een prachtig littekenveld en er is al ontelbaar vaak wat gehecht. Ik ben lomp, onhandig en een onwijze kluns. Gelukkig heb ik wel een leuk karakter :roflmao:.

Vitamientjuh, Biny en Blijdorp vinden dit leuk.
  12. Treez

Treez Niet meer actief

Haha :roflmao:

Bij mij ook! Ze doen het gewoon om mij te pesten.

Blijdorp en Sue87 vinden dit leuk.
  13. Sue87

Sue87 Niet meer actief

dubbel - Het moest een zware deur zijn.

Blijdorp vindt dit leuk.
  14. Blijdorp

Offtopic ij mn eigen topic @Sue87 Ik heb je bitmoji-idee gepikt. Zie dat we hetzelfde kapsel hebben ;)

15. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ojaa! En hetzelfde kleur shirtje! Ik heb het idee ook gepikt van een lid hier. ;)

16. Blijdorp

Oh haha die van mij heeft officieel een jurkje aan :D

17. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Hier ook z'n kluns. Mijn vriend is trouwens ook even erg!

We stoten echt zovaak onze knieën aan een punt van ons bed. Extreem pijnlijk!
    (Mijn vriend lag laatst te janken op de grond van de pijn :o::roflmao:)

Biny en Blijdorp vinden dit leuk.
  18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.689
    113
    Telt mijn dochter ook? Die valt constant over de deurdrempel omdat ze niet oplet:rolleyes: maar ik weet helaas van wie ze het heeft en dat is helaas van mij.

Blijdorp vindt dit leuk.
  19. Manque

Manque Niet meer actief

Even totaal offtopic, maar @Blijdorp en @Sue87 waar maken jullie die avatars?

20. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Mijne ook, met zwarte boots!

@Manque dat is met een app; Bitmoji

Blijdorp vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina