Oh jeetje wat zal je geschrokken zijn met die val!!! Ben zelf van de trap gevallen toen de kleine er net was, was zoooo blij dat ik dr niet vast had. Sindsdien heb ik altijd een leuning vast.
Ik heb dat ook continue. Meest klunzige actie is toch wel met je ogen dicht zwemmen en je ogen te laat open doen en bam! Neus gebroken en een zware herstel operatie moeten hebben. En mijn neus staat nog altijd schreef....
Ik heb altijd blauwe plekken op mijn benen en armen. Soms weet ik niet eens waar ze van zijn. Mijn man kijkt niet eens meer op als ik auw roep of iets laat vallen.. Mijn dochter heeft het van geen vreemde die kun je ook 100x zeggen nou doe eens rustig. Pas nou op. 2 seconden later mamaaaaa ik heb me pijn gedaan
Je bent zeker niet de enige. Nu loop ik rond met een grote blauwe plek op mijn bovenarm omdat ik aan de deurklink bleef hangen. En dan de deur de schuld geven dat hij niet ver genoeg open ging na mijn duwtje. Als kind was ik al zo. Gebroken vingers, afgebroken tanden, hechtingen, littekens. Je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb het gehad. Ik val ook regelmatig van de trap omdat ik te gehaast ben. Dan heb ik weer blauwe billen en zelfs een keer een gebroken middenvoetsbeentje. De mensen gaan er bijna iets van denken.
Ik zie heel vaak (dezelfde) mensen in mijn omgeving die tegen muurtjes aanlopen, struikelen, van de trap af vallen enzovoorts enzovoorts. Ik ben dus echt het tegenovergestelde, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gevallen ben, mezelf gestoten heb of gesneden oid. Niet lullig bedoeld, maar ik begrijp niet waarom zoveel mensen er juist last van hebben. Het is toch gewoon een kwestie van goed uitkijken . Echt ts je bent niet de enige, ik heb zelfs vaak het idee dat IK raar ben omdat ik er geen last van heb.
Hier ook een superkluns. Mijn man zegt altijd dat hij een harnas voor me gaat kopen. Ik stoot me en val overal, of ik blijf ergens achter hangen. Heb ik vaak met bijvoorbeeld een deurklink. Heb al meerder malen mijn teentjes gebroken/zwaargekneusd en zelfs uit de kom gehad. En mijn dochter van 7 gaat mij al aardig achterna....lol
Yep hier ook. Zojuist nog tussen een (snel dichtslaande) zware gekomen. En het is altijd de schuld van die objecten.
Ik ben een keer met de fiets schuin een spoorwegovergang overgestoken... Je raad het al...voorwiel schoot de rails in en bam daar lag ik Keer een teen gebroken met zwemmen. En ik heb altijd wel ergens een blauwe plek.
Hier een enorme kluns. Mede doordat het concept gevaar mij vreemd is. Ik zie geen gevaar en voel nauwelijks angst . Inmiddels staat de teller op 6 botbreuken, meerdere kneuzingen en een aantal kleine scheurtjes in mijn botten, gescheurde banden en ontwrichte gewrichten. Mijn lijf is ook een prachtig littekenveld en er is al ontelbaar vaak wat gehecht. Ik ben lomp, onhandig en een onwijze kluns. Gelukkig heb ik wel een leuk karakter .
Hier ook z'n kluns. Mijn vriend is trouwens ook even erg! We stoten echt zovaak onze knieën aan een punt van ons bed. Extreem pijnlijk! (Mijn vriend lag laatst te janken op de grond van de pijn )
Telt mijn dochter ook? Die valt constant over de deurdrempel omdat ze niet oplet maar ik weet helaas van wie ze het heeft en dat is helaas van mij.