Wauw klinkt aan de ene kant prettig: geen angst. Alleen als ik zo die lijst zie is het ook gevaarlijk.
Ja hierzo! Gisteren keihard mijn hoofd gestoten aan de knop vd kast. En twee weken terug bleekmiddel gemorst over mijn nieuwe gympen.. mooie vlek er nu in voor altijd. En twee vergeten afspraken die allebei stonden voor vandaag.
Ik niet, maar 2 van mijn kinderen wel De middelste ligt regelmatig languit in de woonkamer. Ze vergeet dat er een drempel zit tussen de keuken en de kamer. De jongste valt daar ook vaak over. Of midden op straat. Liggen ze om en om weer op de grond. Ze struikelen over de lucht, hun eigen voeten of een simpe takje. Ze hebben hun knieën altijd geschaafd, zeker in de zomermaanden met korte broek of jurk aan. Of ze zitten weer eens ergens aan vast ofzo
Maandag de vleespan verkeerd terug op het fornuis geplaatst, gevolg was dat hij op zn kop op mn houten vloer terecht is gekomen. Lichtpuntje wel... Niet zo'n kluns geweest om hem proberen op te vangen maar netjes er vandaan gesprongen. Heb mijn voet een keer gebroken door gewoon rechtdoor te lopen, blijkbaar ben ik daar al een kluns in.
Hier ook... Vorige week mezelf voor de zoveelste keer buiten gesloten. Deze keer uit de auto, terwijl beide kinderen erin zaten (in hun autostoeltjes, dus konden mij ook niet helpen, sleutel lag IN de auto). Vandaag zelf de autodeur tegen mijn gezicht geslagen (is al een keer eerder gebeurd). Ik draag eigenlijk een bril, maar hen hem maar zelden op, dus ik loop regelmatig ergens tegenop. En nu ik hoogzwanger ben, zit ik weleens met mijn buik ergens klem of stoot tegen vreemden om. Een keer in de bioscoop probeerde ik langs iemand te lopen die reeds op zijn stoel zat (weet je wel, door die smalle bioscoopgangen, in het halfdonker) helaas verloor ik mijn evenwicht (hoogzwanger he) en belande op zijn schoot. Lekker gênant en die man kon er niet om lachen, terwijl ik meerdere malen sorry heb gezegd. Mijn zoontje is helaas net zo klunzig als ik en valt steeds over zijn eigen voeten of wat dan ook!
Dat doet mij denken aan die keer dat ik dus MET mijn zoontje van toen een week of 6 van de trap ben gevallen... Godzijdank is hem niks gebeurd. Hij lag nog min of meer vredig in mijn armen toen ik onderaan de trap aankwam...
Ik niet, mijn man wel. Zit je samen romantisch op een bankje, wil hij zijn arm om je heen slaan en.... BAM elleboog in je gezicht
Hier heeft Mn oudste ook last van . Ik roep altijd “voor je kijken als je” en dan hoor je boink omdat ik te laat was met waarschuwen
Ik herken veel dingen... Ik struikel over niet bestaande randjes, snij in Mn vingers, blijf met kleding aan deurkrukken hangen. Loop regelmatig tegen deurposten op en ga zo maar door.. ik heb altijd overal blauwe plekken en heb soms zelfs geen idee hoe ik er aan gekomen ben.
Ja dat vond ik idd heel eng! Was helemaal van boven naar beneden gevallen en bont en blauw. Gelukkig zat ze goed beschermd, met kind vallen ook een grote nachtmerrie, wat een geluk dat je haar niet bij je had toen zeg.
Haha is helemaal niet handig. Het is wel veranderd sinds ik moeder ben. Ik voel nu gelukkig wel sneller angst en dat is maar goed ook. Mijn vader heeft de teller inmiddels op 40 botbreuken staan. Hij heeft onlangs weer ontdekt dat je op je 65e met 130 kilo niet over springschansen heen moet skiën . Domme dingen doen zit in onze genen. Hoe gaat het nu met jouw teen?
Hier ook. Ik weet ook nooit waar een blauwe plek van komt. Toppunt was drie jaar terug, ik sloeg mn pols per ongeluk tegen de auto en kon dr helemaal niks meer mee. Hij werd steeds dikker en kon amper mn hele arm bewegen. Uiteindelijk bleek het op de huisartsenpost "slechts" gekneusd, ik moest de volgende dag starten met injecteren voor mn icsi drie poging en het was mn rechterhand vreselijk. Ik was ook mega bang toen onze zoon geboren was dat ik met hem per ongeluk tegen dingen op zou gaan stoten dus ik ben extreem voorzichtig geworden. Als ik hem op de arm heb loop ik beheerst en kalm en kijk goed uit. Hem gelukkig nog nooit ergens tegenaan gebeukt. Maar als ik hem loslaat doe ik het zelf weer wel. Vreselijk irritant.