Hoihoi, Ik heb nu, 6 dagen voor mijn NOD, de gevoelige test van Z&K gebruikt met middagurine (weinig gedronken). Er is een lichte streep te zien binnen afleestijd. Nu lees ik vaker dat deze testen vals negatief aangeven...wat denken jullie? Ik heb nog 2v5 liggen en zal deze een van de volgende dagen gebruiken. De test van Z&K geeft aan dat je 6 dagen voor NOD al kunt testen en kon het niet laten Verder weinig tot geen symptomen. Hopelijk komt het op de foto tot z'n recht.
Ziet er veelbelovend uit Deze testen nog nooit gebruikt dus geen idee of ze goed zijn maar meen me een topic te herinneren dat deze testen vaak vals positief geven...... kan verkeerd zijn hoor! Misschien over twee dagen een KV 2v5 doen? Succes!!!
Zie zeker wat je bedoeld, maar staat misschien teveel naar rechts? Heb zelf ook streepjes op deze testen gehad maar niet zwanger
Vooral na het spoelen met water werden ze duidelijker, maar heb ze ook zoals deze voorbij zien komen en waren meiden wel zwanger. Kan 2 kanten op meid, hoop voor jou natuurlijk dat het een positieve test is
Het is ook echt alleen nog maar hopen, zeker weten doe je nu toch nog niet...maar wel fijn om ervaringen te horen.
Hmm ik zie inderdaad een super vaag streepje, ik durf hem nog niet als positief te benoemen. Ik ga duimen op een duidelijker streepje voor jou.
Haha nou er staat 'ik', ik bedoel dat IK waarschijnlijk scheel ben .. Maar je hebt gelijk, ik mag best wat vriendelijker tegen mezelf zijn
ik heb persoonlijk hele goede ervaringen met zwanger en kids testen. Ik heb er eentje 6 dagen voor nod gedaan, die bleef omo wit. Toen 4 dagen voor nod een licht streepje, die de dagen daarna elke dag wat meer opliep. Mijn zus heeft ook nooit vals posi getest met deze testen. Je kan beter effe wachten tot 4 dagen voor nod, want niet iedereen heeft al een streep bij 6 dagen voor. Wel spannend hoor
Het kan idd 2 kanten op, dus dan weet je eigenlijk nog niks helaas Zelf nu twee cycli achter elkaar meerdere keren dit soort (en zelfs duidelijkere!) streepjes gehad en toch ongesteld geworden helaas.. Hoop voor jou dat je morgen/overmorgen een duidelijker streepje hebt!
Het spijt me, maar ik zie geen streep! Misschien als ik op mijn telefoon inzoom! Ik hoop het natuurlijk wel voor je! En ik heb ze ook gebruikt, en ze geven echt geen vals streepje hoor! Als je zwanger bent komt er gewoon een streep, en bij niet zwanger komt er ook geen streep! Succes! Ik teste overigens 3 dagen voor NOD positief.
Vanochtend getest met alleen 2v5...deze was (nog) negatief.. Achteraf denk je weer "zonde geld!", maar de testdrang is gewoon te groot!!