Hoi meiden! Hier een vreemde ongi deze ronde. Normaal gesproken merk ik 's avonds dat de ongi eraan komt, vaak door wat bruinverlies. Dat had ik dus zondagavond. Sindsdien al 3 dagen alleen bruinverlies in mn verbandje en wel helder rood bij het afvegen, maar het zet niet door. Zou dit nog ontpillen zijn? En kan ik wel maandag als dag 1 tellen of moet ik wachten tot het meer gaat doorzetten? Bij het afvegen is het wel duidelijk helder rood. Groetjes Jelske
Heb het nu al drie dagen achtereen, lijkt me toch geen innesteling meer? En volgens ovulatietesten heb ik rond dag 22 mn eisprong gehad en ben op dag 33 "ongi" geworden. Groetjes Jelske
pfff..... nou begint het hier toch wel weer te kriebelen. Had de afgelopen maand niet het gevoel dat het raak zou zijn, "ongi" kwam eerder dan verwacht, want voor mijn gevoel had ik de eerste maanden 16/17 dagen tussen ei en ongi en nu dus maar 10.... zou het dan toch? Ik ga toch nog maar niet testen hoor... wacht het nog maar even af... Groetjes Jelske
Nou..zou best een innestelingsbloeding kunnen zijn hoor, als het op dag 10 na je eitje in begonnen....Zou er toch is een testje tegenaan gooien. Voor de zekerheid!
Hey jelske rare ongi!? Nou meid als je zo perplex staat wat het zou kunnen zijn, dan zou ik er gewoon een testje tegenaan gooien. Dan weet je tenminste zeker of het nou wel of niet met een eventuele zwangerschap te maken kan hebben. Weet je brigitte nog... die had ook last van bruinverlies zelfs toen ze al zwanger bleek te zijn! Wie weet? Succes! Groetjes Jollie
pff.... als t nu maar geen ontpillen is.... nu kriebelt t wel ontzettend hoor! (moet mezelf niet gek maken....)
Je moet jezelf ook idd niet gek maken... daarom is zo'n testje nou best handig... ik ben benieuwd wat je gaat doen! Succes!
Ik probeer nog een paar dagen af te kijken of het niet gaat doorzetten, daar ga ik toch wel van uit eigenlijk, maar de kriebels zijn er wel hoor!
Je zet jezelf wel in de zenuwen zeg... nou hopen dat je dagen goed doorkomt Ik ben ook benieuwd wat eruit komt... euh dat topic was een vruchtbaar topic he..
Ja, dat is waar... Hoop dat ik deze maand toch nog met de roze bus mee mag.... hihi.... Net alleen nog bruinverlies bij het naar het toilet gaan... misschien er toch maar eens een testje tegenaan gooien morgen. Het weekend is mijn vriend weg (en wil het wel samen doen)...
Vanmorgen getest maar negatief... Ik ga maar afwachten wat er nu verder gebeurt. De "ongi" heeft bestaan uit 3 dagen rood bij het afvegen, verder niks.... Groetjes Jelske