vreemde ongi.... wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jelske1978, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi meiden!

Hier een vreemde ongi deze ronde. Normaal gesproken merk ik 's avonds dat de ongi eraan komt, vaak door wat bruinverlies. Dat had ik dus zondagavond. Sindsdien al 3 dagen alleen bruinverlies in mn verbandje en wel helder rood bij het afvegen, maar het zet niet door.

Zou dit nog ontpillen zijn? En kan ik wel maandag als dag 1 tellen of moet ik wachten tot het meer gaat doorzetten? Bij het afvegen is het wel duidelijk helder rood.

Groetjes Jelske

2. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Het kan ook een innestelingsbloeding zijn en dan ben je dus zwanger ... ?!

Jente

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    misschien even afwachten of het alsnog doorzet? ik heb dit ook weleens.
    en anders eens testen.

4. Heb het nu al drie dagen achtereen, lijkt me toch geen innesteling meer? En volgens ovulatietesten heb ik rond dag 22 mn eisprong gehad en ben op dag 33 "ongi" geworden.

Groetjes Jelske

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je kan ook gewoon wat bloedverlies hebben als je zwanger bent.

6. pfff..... nou begint het hier toch wel weer te kriebelen. Had de afgelopen maand niet het gevoel dat het raak zou zijn, "ongi" kwam eerder dan verwacht, want voor mijn gevoel had ik de eerste maanden 16/17 dagen tussen ei en ongi en nu dus maar 10.... zou het dan toch? Ik ga toch nog maar niet testen hoor... wacht het nog maar even af...

Groetjes Jelske

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jelske ik heb laatste keer ook de zelfde soort ongi gehad als jou.

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Nou..zou best een innestelingsbloeding kunnen zijn hoor, als het op dag 10 na je eitje in begonnen....Zou er toch is een testje tegenaan gooien. Voor de zekerheid!

9. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hey jelske rare ongi!?
    Nou meid als je zo perplex staat wat het zou kunnen zijn, dan zou ik er gewoon een testje tegenaan gooien. Dan weet je tenminste zeker of het nou wel of niet met een eventuele zwangerschap te maken kan hebben.

Weet je brigitte nog... die had ook last van bruinverlies zelfs toen ze al zwanger bleek te zijn!

Wie weet? Succes!

Groetjes Jollie

10. pff.... als t nu maar geen ontpillen is.... nu kriebelt t wel ontzettend hoor! (moet mezelf niet gek maken....)

11. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Je moet jezelf ook idd niet gek maken... daarom is zo'n testje nou best handig... ik ben benieuwd wat je gaat doen! Succes!

12. Ik probeer nog een paar dagen af te kijken of het niet gaat doorzetten, daar ga ik toch wel van uit eigenlijk, maar de kriebels zijn er wel hoor!

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    En benieuwd wat eruit komt!

14. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Je zet jezelf wel in de zenuwen zeg... nou hopen dat je dagen goed doorkomt ;)
    Ik ben ook benieuwd wat eruit komt... euh dat topic was een vruchtbaar topic he.. :p

15. Ja, dat is waar... Hoop dat ik deze maand toch nog met de roze bus mee mag.... hihi....
    Net alleen nog bruinverlies bij het naar het toilet gaan... misschien er toch maar eens een testje tegenaan gooien morgen. Het weekend is mijn vriend weg (en wil het wel samen doen)...

16. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ja dan is morgen de uitgelezen gelegenheid! :thumup: ik duim voor jou.

17. Thanx meiden! Jullie horen morgen of ik het heb aangedurfd...

18. Toch maar even mn banner terug veranderd..... Ik ga hard voor mezelf duimen....

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Oe ik ook Jelske heeel hard duimen!

20. Vanmorgen getest maar negatief... Ik ga maar afwachten wat er nu verder gebeurt.
    De "ongi" heeft bestaan uit 3 dagen rood bij het afvegen, verder niks....

Groetjes Jelske

Deel Deze Pagina