Hoi allemaal, Weet niet of de vraag al eerder gesteld is, maar ik maak hem anders even persoonlijk, haha voor mij dus. Ik ben op 10 nov gestopt met de pil, wel verder voorbehoedsmiddelen gebruikt omdat we vanaf feb voot t echhie wilden gaan vrijen. Op 14 nov ben ik voor 't eerst ongesteld geworden, hieronder volgen de lengtes van elke cyclus: 24 dagen 30 dagen 26 dagen Begin feb zijn we dus voor t echhie bezig gegaan en ik moet dus weer ongesteld worden (liever niet, haha maar goed). Mijn vragen: Hoe lang moet ik nu rekenen voor mn cyclus, en vanaf wanneer kan ik testen? Ik heb namelijk ook gekeken naar het gemiddelde van die drie keer, das 27 dagen. Heb mn banner wel op 30 dagen gezet, omdat ik ook her en der gelezen had dat je van je langste cyclus uit moest gaan... Ik hoop op een antwoord.... Liefs, Evelien
Ik zou van je langste cyclus uitgaan dan weet je (bijna) zeker dat je niet te vroeg test. Hopelijk mag het snel raak zijn. Liefs, Bibu !
Ik zou ook zeker uitgaan van de langste cyclus, waarbij je je moet bedenken dat een volgende cyclus zelfs nog langer zou kunnen duren, aangezien je cyclus niet regelmatig is. Zeker gezien dit laatste zou ik nooit eerder testen dan een week na het uitblijven van je menstruatie bij de langste cyclusduur. Maar ja....de meesten kunnen niet zo lang wachten Ik wens je in ieder geval heel veel succes bij het zwanger worden!
Dank jullie wel voor de snelle reacties... Haha ja lang wachten is het wel.... helemaal omdat ik erg veel last heb van mn borsten etc, en niet tegen bepaalde luchtjes van eten kan...en dat had ik nooit eerder ivm mn menstruatie...ten minste niet op deze manier zoals mn borsten nu voelen... We gaan wel gewoon ff testen, enkel om te weten hoe het werkt etc...en als ik na volgende week nog niet ongi ben kijken we wel even wat we doen... Haha, we blijven in ieder geval flink oefenen.
je cyclus is redelijk regelmatig hoor, er is maar een verschil van 4 dagen voor het berekenen van je eisprong zou ik het gemiddelde nemen in dit geval denk ik rond de 17 dagen indd. voor het testen zou ik 30 dagen aanhouden, inderdaad je langste cyclus. succes he
Oke bedankt....volgens mij ben ik net ongesteld geworden...zat bruinig spul bij.... jammer...als het doorzet..ben ik dus niet zwanger... Nou ja...in dat geval op naar ronde twee!