Nu het weer warmer begint te worden ga ik meer zweten. Helaas krijg ik in lichte kleding vieze donkere zweetvlekken die ik er vervolgens niet meer uit krijg. Wie heeft er de tip om dit te voorkomen? En misschien nog een tip om de vlekken er toch uit te krijgen? Ik heb 1 wit hemd al in de bleek gezet maar dit hielp niet helemaal. Andere shirts zijn gekleurd, met print of niet spierwit.
Ik heb weleens gehoord dat glansspoelmiddel voor de vaatwasser zou moeten helpen. Nooit uitgeprobeerd, maar google er maar eens op...
Misschien een andere deo gebruiken? Voorkomen is beter dan genezen Vlekken weet ik niet, misschien kan je ossengalzeep proberen?
Ik heb geen idee, ik gebruik trouwens nu de deo van secret. Die komt uit Amerika, maar je kan hem ook online bestellen via een Nederlandse site. En heb nooit meer last van vieze geurtjes en vlekken
Ik heb ook vaak groengele zweetplekken in kleding. Gaat er slecht uit: doe t vaak met ossegal zeep maar na een paar maanden gooi ik m'n shirts weg. Soms gaat de zweetlucht er niet goed uit wat dan helpt is heel heet zonder stoom de mouwen strijken ..... Ben benieuwd of iemand nog een supertip heeft!!
Tegen de vlekken en geur laat ik shirts eens in de zoveel tijd even een nacht in water met azijn staan. Dat werkt heel goed.
Kleding insmeren met ossegalzeep en een nacht weken. Met lichte was kun je ook weken in de soda. (Niet met gekleurde was!)
Ligt er ook aan hoe erg de vlek is denk ik, sommige krijg je er gewoon nooit uit. zou inderdaad andere deo proberen, mijn moeder en man zweren bij perspirex.
Komt door de deo. Je kunt deo proberen met natuurlijkere bestanddelen, dan krijg je die vlekken ook niet.
Odorex halen! Ik had het eerder ook altijd en nu kan ik alle kleurtjes aan zonder zweet oksels te hebben! 1x smeren helpt voor zo'n 5 á 6 dagen.
Odorex helpt perfect tegen zweten, gebruik daar de depper van al een jaar of twee en heb geen gedoe meer met zweetvlekken.
Lang leve odorex, nooit meer een natte plek onder je arm! (Die natte bilnaad of rug nemen we dan maar voor lief haha! Het zweet komt gewoon ergens anders uit heb ik het idee) Hier gaan de shirts in de prullenbak... Ziet er niet uit met zo'n lelijke plek en volgens mij is dat gewoon onherstelbaar..