klushuis bezoeken, kan t kwaad of overbezorgd?

Discussie in 'De lounge' gestart door tijdvoormezelf, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    ik zou het niet doen. Op die leeftijd zou ik mijn kindje niet onnodig willen blootstellen aan zoveel stof en chemische zooi. de longetjes zijn nog zo gevoelig....

Kan het kindje even bij papa blijven? of idd in de auto en dat iemand daar even bij blijft oid

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Dit! Ik vind je echt te ver gaan hoor...

3. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Persoonlijk had ik er dus ook niet bij stilgestaan dat t kwaad kon maar ik kreeg reacties van bekenden over dat t heel slecht was voor de baby waardoor ik ging twijfelen. Ik ga toch maar gewoon eventjes dan denk ik gezien jullie reacties

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Wij hebben ons huis verbouwd toen mijn dochter net geboren was, en dat duurde totdat ze 4 maanden oud was. Ze heft er niets van overgehouden. Dus ik zou gewoon gaan, zolang je er maar niet woont.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zou ook gaan hoor...haar niet bewust in een stofwolk ofzo zetten.

6. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik zou ook gaan.
    Natuurlijk loop je niet door een stofwolk en sta je niet naast een elektrische zaag ivm de herrie. Maar daarvoor hoef je niet weg te blijven toch?!

7. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.264
    416
    83
    Ik zou ook gaan. Wij hebben ook een huis gekocht en verbouwd toen dochter erg klein was. Soms ging ze gewoon mee.

8. Pisam

Pisam Niet meer actief

Dit. Als het toch stoffig is of wel erg ruikt, kun je immers zo weer gaan.

9. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Hier komt toch wel een lach van op mijn gezicht ;) Dan kun je je baby ook beter op laten groeien in een glazen huisje

Deel Deze Pagina