ik zou het niet doen. Op die leeftijd zou ik mijn kindje niet onnodig willen blootstellen aan zoveel stof en chemische zooi. de longetjes zijn nog zo gevoelig.... Kan het kindje even bij papa blijven? of idd in de auto en dat iemand daar even bij blijft oid
Persoonlijk had ik er dus ook niet bij stilgestaan dat t kwaad kon maar ik kreeg reacties van bekenden over dat t heel slecht was voor de baby waardoor ik ging twijfelen. Ik ga toch maar gewoon eventjes dan denk ik gezien jullie reacties
Wij hebben ons huis verbouwd toen mijn dochter net geboren was, en dat duurde totdat ze 4 maanden oud was. Ze heft er niets van overgehouden. Dus ik zou gewoon gaan, zolang je er maar niet woont.
Ik zou ook gaan. Natuurlijk loop je niet door een stofwolk en sta je niet naast een elektrische zaag ivm de herrie. Maar daarvoor hoef je niet weg te blijven toch?!
Ik zou ook gaan. Wij hebben ook een huis gekocht en verbouwd toen dochter erg klein was. Soms ging ze gewoon mee.
Hier komt toch wel een lach van op mijn gezicht Dan kun je je baby ook beter op laten groeien in een glazen huisje