Poehpoeh....wat een dag!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door mamavanmimi, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ff van me af schrijven hoor, ben flink geschrokken toen ik de oudste van school ging halen.
    Ze was haar fietssleutel kwijt dus ik ging ff mee naar de klas om te zoeken met de jongste, gauw gevonden gelukkig, maar toen we weg wilden lopen liep ze op zo'n manier tegen me aan waardoor ze viel, precies met haar neus op de hoek van de tafel!! Bovenkant neus ligt open, bloedneus, alles dik gezwollen en blauw!! Zij huilen, zus huilde mee omdat ze ook flink schrok. Terecht natuurlijk want het was een flinke smakkerd. Coolpack, alles uit de kast getrokken om het bloeden te stelpen, wat gelukkig gauw gelukt is. En heb haar voor de zekerheid even mee genomen naar de huisarts om te kijken, alleen kunnen ze er niet zoveel aan zien als het zo gezwollen is. Dus als de zwelling weg is moeten we terugkomen om te kijken of het gebroken is en zo ja, zou het best nog kunnen dat ze geopereerd moet worden om het allemaal weer recht te krijgen.
    Ik weet dat je er nu nog weinig van kan zeggen door de zwelling, maar voor ons gevoel lijkt het wel scheef te staan nu:x. Even het weekend afwachten maar en dan maandag naar de huisarts als we dat idee nog hebben.

Maar jeetje wat kun je dan schrikken zeg!! En ik ben dan zo'n moeder die gerust mee gaat huilen...:) . Dus thuis eerst maar eens lekker op de bank gaan zitten met een ijsje:D geeft gelukkig een hoop troost....... En nu de hele avond naar papa geluisterd die elke zin naar haar begint met voorzichtig he......:D
    Nu hopen dat alles met een sisser afloopt!

2. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ach dat is zeker schrikken!
    Heel veel sterkte, hopelijk valt het allemaal mee..

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    pff wat sneu zeg, beterschap.:(
    Ik moet wel lachen om je man, ik hoor het hem gewoon doen ik heb die afwijking ook.;)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Bah...schrikken zeg.

Ja een ongeluk zit in een klein hoekje..

Toen ik 7 was stond ik een keer op een heel laag stoeltje..ik pakte iets uit de kast. En stoel viel om en mijn arm stuk. Flinke knak ( mijn arm stond krom) 8 weken zoet mee

Dochter was aan het tandenpoetsen en wilde spoelen...valt zo met haar kin op de gootsteen...kin open..
    Naar de dokter en het mocht gehecht worden... leuk begin van de ochtend

Beterschap voor je dochter...

5. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Nu nog vooral dik en blauw, maar o wee als ik eraan kom..... Gelukkig heeft ze er geen pijn aan, zegt ze.
    Wachten tot de zwelling weg is en dan kijken hoe het eruit ziet. En hopen dat het niet gebroken is.

Deel Deze Pagina