Klusjesmannen enz binnen laten

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Onaangekondigd niet, ja tot de meterkast voor de standen, maar verder zeg ik dan standaard maak maar een afspraak en die controleer ik eerst. en ik moet heel eerlijk zeggen ligt eraan waar ze bezig zijn maar blijf er eigenlijk altijd wel bij. behalve bij de ketel op zolder, ik ga niet met klein kind de vlizo trap op.dus als ze voor de ketel komen probeer ik meestal man thuis te hebben verder helaas de ervaring dat er toen we verhuisden veel mensen in huis waren geweest terwijl we er niet waren, woningbouw had ook nog een sleutel en er lagen al wat lampen en dingen en helaas een oude antieke lamp spoorloos verdwenen. Woest om geworden maar ze heten allemaal haas.

dus helaas het is nodig !

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Onaangekondigd laat ik helemaal niemand die ik niet ken binnen, dan hebben ze pech. Aangekondigd uiteraard wel, en ja dan ben ik gewoon alleen thuis.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier krijgen we altijd een brief in de bus wanneer ze langskomen en evt andere klusjesmannen laat ik erin als we een afspraak hebben anders niet.

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor. Ik heb twee pittige Duitse Herders. Als ze ook maar iets in hun hoofd halen vrees ik dat ze daarmee kennis gaan maken :D.

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja hier net zo;)

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jeetje marilouse wat sneu dat ze die lamp dan hebben meegenomen, hier ga ik soms zelf weg als ik een afspraak heb ofzo en dan mogen ze zelf de deur achter zich dichtrekken. En toen we hier net kwamen wonen, heb ik de sleutel aan de schilder gegeven hij mocht zelf binnenkomen en hadden de plasma tv enzo en dat soort dingen gewoon in huis enn nooit heb ik meegemaakt dat er wat is weggenomen is ofzo

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wow :$ jij bent goed van vertrouwen zeg
    Dus ook als er een onbekende schilder komt ja? Of bedoel je een bekende schilder die je al lang kent? Laat je dus echt bijv de cv monteur die je nog nooit hebt gezien helemaal alleen in jou huis?:$

Heb je (tot nu toe) geluk gehad, je weet nooit wie je treft

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ehmm het waren toen schilders van de woningbouw en ze hadden 3 dagen werk en ja ik moest toen gewoon werken en kon geen vrij nemen , sja dan moet ik wel de sleutel geven , anders komt het huis niet af.

En ja cv monteurs komen hier elk jaar van het zelfde bedrijf en we krijgen altijd eerst een briefje thuis en als ik bijv. naar de dokter moet ofzo sja dan zeg ik trek de deur maar achter je dicht. :)

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.170
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Klusjesmannen kunnen binnen komen als ze een afspraak hebben. Zonder afspraak laten wij ze niet binnen. Heeft niks te maken met man zijn of alleen thuis zijn. Maar dan vertrouw ik het gewoon niet. Ik vind het ook nogal onbeschoft. Een bedrijf kan minimaal even vooaf een brief sturen om aan te kondigen dat ze in een bepaalde week komen.

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    De schilder heeft hier zijn eigen sleutel van ons huis. Dus kan ie altijd naar binnen als het moet.
    Flauw, mijn vader is huisschilder (geweest), en schildert dus altijd ons huis..

Maar hier mogen ze ook gewoon binnenkomen hoor. ;)
    Meestal weet ik het ook wel van te voren.
    Onaangekondigde meteropnemers of wat dan ook, laat ik dan weer niet binnen.

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ja hoor, geen problemen mee.

12. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik snap niet zo goed wat iemand bij mij in huis te klussen zou hebben als ik die persoon niet zelf heb ingeschakeld. En bij een huurwoning zou ik er vanuit gaan dat je vooraf bericht krijgt van de verhuurder over uit te voeren werkzaamheden. Onaangekondigd komen ze er dus niet in, gewoon keurig een afspraak maken.

13. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

dit dus.

14. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Overdag laat ik ze binnen maar 's avonds voor het opnemen van bijv. de standen niet.

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik laat nooit vreemden binnen als ik alleen ben!

16. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Zonder afspraak laat ik niemand binnen, moeten ze trouwens geluk hebben dat ik thuis ben, want vriendlief en ik werken allebei. Maar verder heb ik er geen problemen mee, ik blijf er vaak wel bij staan. Je moet niet te goed van vertrouwen zijn, die mensen zijn ook maar ingehuurd.

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hier gebeurt nooit iets zonder afspraak. Dus als die aan de deur staat weet ik dat het een afspraak is.

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Heb de indruk dat ze hier in België altijd zonder afspraak werken... vorige week ook een nieuwe electriciteitsmeter gestoken enzo.

Vind het ook niet fijn, voel me ook niet 100% op m'n gemak. Maar ja, ik doe sowieso wel altijd de deur open (wacht vaak op een internetpakje) en kan daarna moeilijk zeggen; kom maar eens terug als je een afspraak hebt.

Deel Deze Pagina