Johnny Hoes (94) overleden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Jeetje, ik had altijd het idee dat deze man het eeuwige leven had Rust zacht..
Hij kwam vaak bij mij in de winkel een super aardige man en andanks zijn hoge leeftijd stond hij nog volop in het leven
Hoezo Blup? Wat maakt het eigenlijk uit. Het is maar een mens die toevallig in de schijnwerpers zijn brood heeft verdiend. Dat de 1 hem wel kent en de ander niet, niet echt belangrijk.
klopt bosi maar aan hem hangt een heel stuk cultuur vind ik. net zoiets als pierre cartner (als ik het goed schrijf) zeg maar. ( of ken je die ook niet) ik vind het gewoon appart om te lezen dat zoveel mensen daar niks van meegekregen hebben. ik was daar nogal verbaasd over eigenlijk.
Nee sorry. Mijn moeder vond die muziek niet mooi. En ik eerlijk gezegd ook niet. kan me wel voorstellen dat andere mensen het wel mooi vinden en dus ook de beste man kennen. Pierre Cartner heb ik zeker van gehoord. Van de smurfen o.a.
Hij was ook eigenaar van een platenmaatschappij met veel Nederlandse artiesten onder zijn hoede, waaronder Normaal en Doe Maar.
Ik wist wel wie dit was, maar mijn eerste reactie was vooral: goh, leefde hij dan nog? Voor mij hoort hij bij Johnny Jordaan en Tante Leen.