Zwanger of ovulatie na miskraam?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MaM8910, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Beste allemaal,

Lang verhaal! Ik heb ongeveer 4,5 - 4 weken geleden een vroege miskraam gehad met 6 weken. Ik ben na 5 dagen bloeden weer begonnen met ovulatie testen en ik dacht een positieve test in handen te hebben gehad op zaterdag 27 september. Maar 4 dagen later had ik weer een bloeding die 3 dagen duurde en de 3e dag was al licht. Na de bloedingen weer met ovulatie testen begonnen en eind van deze week ook een beetje met zwangerschapstesten. Ik heb eigenlijk na de miskraam geen negatieve zwangerschapstest gezien. Ik heb gisteren ochtend een kruidvat 2v5 gebruikt en vanochtend en volgens mij is die van vandaag duidelijker. (Zie foto) Ik denk als ik die zou plaatsen zonder uitleg dat jullie me allemaal zouden feliciteren. Ik ga denk ik morgen naar de huisarts om bloedonderzoek te vragen (of mijn hcg stijgt of daalt) maar dat zal wel een paar dagen duren.

Ben benieuwd of wat jullie ervan vinden en of er vergelijkbare verhalen zijn!

Heel erg bedankt!

2. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Je tweede test lijkt de streep duidelijker.
    Heb je de testen beide smorgens gedaan?
    Ik heb in juni een miskraam gehad, en toen liep mijn hcg op, en dus ook een nog duidelijke streep.
    Een week later weer een onderzoek en toen was mijn hcg helemaal gedaald, ik vindt het ook raar dat het eerst op liep en toen ineens naar beneden ging, en het bloeden was alweer voorbij.
    De testen werden toen ook veel lichter. En kreeg al snel een witte test.

3. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ja, beide zijn met ochtend urine gedaan. Ze hebben bij mij na de miskraam ook bloed onderzocht. Die was toen de ene dag 33 rn 2 dagen later 31 hcg. Maar dat is inmiddels als meer als 3 weken terug. Kan toch niet zolang in het bloed blijven zitten toch??

4. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Als je Hcg toen al nog maar 33 was dan zou je denk ik wel mogen verwachten na 2 bloedingen dat dat nu weer zo goed als 0 is. Een test wordt volgens mij ook pas positief vanaf 25 Hcg. Zelf heb ik ook n miskraam gehad maar bleek nog een tweede vruchtje te hebben in mijn eileider waar ze na 10-11 weken achter kwamen door al mijn klachten en idd stijging van Hcg. Maar dan zou ik veel duidelijkere strepen verwachten want dan heb je het over waardes al dik in de 100 of 1000 tallen lijkt me. Ik zou eens bloed laten prikken iig sterkte met die rot verwarring

5. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ja, ik ga morgen echt de huisarts bellen want vind dit heel vaag! Ik heb toen ook echo enzo gehad om te checken of mijn baarmoeder leeg was en dat was zo. En mijn hcg ging omlaag dus was geen vruchtje ergens anders.

6. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0

Ik denk dat er een nieuwe zwangerschap begonnen is ( hoop ik voor je ) zo ging het namelijk wel bij mij .....voor deze zwangerschap was ik ook zwanger, dat werd een miskraam, de gyn heeft 22 aug het vruchtje uit de baarmoedermond verwijderd ( kwam niet zelf los ) en ik heb direct weer aangeteld ( testte precies 4 weken later dik positief )

Geen idee wanneer mijn ovulatie was ( heb wel met ovulatietesten getest, maar geen ei gevonden. Dus ik zou als ik jou was even wat goedkope testen bij action halen en iedere dag even testen of je hcg laten prikken.

Zie hier mijn foto's
    ( de eerste zijn mijn ovulatietesten, was op zoek naar mijn ei, toen deze zo donker bleef maar een zwangerschapstest gedaan )

7. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

2 mei 2009
    336
    0
    16
    Woow wat een super mooie testen

8. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0
    dank je wel :D

Hoop dat TO ook zulke mooie testen zal krijgen ;)

9. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hi meid,
    Hier al paar keer miskramen gehad en altijd werd mijn hcg lager, jammer dat je halverwege niet een keer getest heb dan wist je het zeker.
    Maarrr ik vind deze positief hoor hij loopt namelijk op en dat duidt op een nieuwe zwangerschap.
    Zal duimen voor je hoor, al een nieuwe test gedaan?

10. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Vanochtendnog een test gedaan en die was niet zo duidelijk. Ben naar de huisarts geweest en heb bloed later prikken. Krijg later vandaag de uitslag daarvan.
    Ik heb net nog een clearblue digital met tijd indicatie gedaan maar die zei 'niet zwanger' dus ik kan wel huilen!!

Ben super benieuwd wat er dan uit die bloedtest komt! Kan me niet voorstellen dat er 0 hcg uit komt! Hoe kunnen er dan strepen op die tests komen??

Voel me echt slecht nu :(

ik heb fotos bijgevoegd met de Kruivat testen met vanochtend erbij en de dipsticks van de afgelopen 3 dagen in volgorde. Dipstick vandaag vind ik duidelijker dan gisteren en bij de Kruidvat testen andersom..

11. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Niet treuren meid, die test als laatste is nog nat he op de foto dus die word nog wel bijgetrokken. Ik vind ze nog steeds positief en de cb heeft meer hcg nodig.
    Hoop dat je straks meer duidelijkheid heb.

Hoever zou je zijn nu?

12. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Lees het al je zou dan nu na je ei 29 sept aanhouden.
    24-48uur na je positieve test plus 14 dagen kom ik op 14 dpo vandaag.
    Dus je nod.
    Kan echt wel hoor. Ga heeeeeel erg hard voor je duimen

13. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    He potverdomme wat naar die onduidelijkheid! Snap je "ik kan wel huilen"! Ik duim met je mee voor snel meer duidelijkheid. De strepen lijken op de foto niet zo roze. Of zijn ze dat in het echt wel?

14. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Nou net de dokter gesproken. Mijn hcg is 13 en die was 24 september 31. Blijkbaar zakt mijn hcg super langzaam en ik moet dan eerst weer een echte menstruatie afwachten en daarna zal er pas weer een ei komen. Dat kan dus nog wel een maand of meer duren..
    😥😥😥😥

15. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Balen!!! Veel sterkte deze dagen en hopelijk op naar snel een normale menstruatie en daarmee op naar de volgende ronde.

16. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    en ik wil je niet onterecht positief laten zijn hoor, begrijp me niet verkeerd, maar zou hij geen 0 geweest kunnen zijn en nu weer oplopen? Maar dat zou je dan moeten kunnen zien overmorgen oid?

Deel Deze Pagina