wat is dat??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karinikke87, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi ik heb een vraagje ik had vandaag bruin (bloed/slijm) verlies. Ik vroeg me af wat het is ik ben namelijjk net ongestelt geweest zondag was mijn laatste dag dus het lijkt me nog wat vroeg voor een eisprong zeker omdat ik een hele onregelmatige maar lange cyclus heb. iemand enig idee wat het kan zijn geweest??

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

Bij mij was dat altijd een paar dagen voor ik ongesteld was.. was zegmaar een teken dat het eraan zat te komen en bij me vorige zwschap(mk) daar hadk ook bruinverlies alleen kwam het rode niet!! en bij deze hebk pas bruinverlies gehad toenk al 5a6 weken was, maar gelukkig zt alles goed.

dus het kan alle kanten opgaan!!!!]

* lees trouwens dat je pas ongesteld ben geweest.
    hm. toen ik ongesteld was geweest.. 12 dagen later was ik zwanger (al was me ongesteldheid heeel raar en denk k aa nene innestelingsbloeding en dat ik niet ongesteld ben geweest na me miskraam)volgens de berekening en dan is t nog raar want heb toen geen sex gehad wist ik veel dat sperma tot 7 dagen kan overleven, hahaha.
    wonderen zijn iig de wereld niet uit. ik weet het verder ook niet :) miss dat je hier wat aan hebt, iig mij ervaring met bruin verlies!! :p liefs

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

oja kan ook gwn nog wat oudbloed zijn dat niet is meegekomen met de ongi.

al dat gespam van mij hier!! haha

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ikheb t ook wel s gehad.. paar dagen nadat mijn menstruatie voorbij was.. wat bruinig slijm en wat rood.. ging vanzelf weer weg.. en cyclus was verder ook normaal...

weet t anders ook niet..

Deel Deze Pagina