meiden wie kan mij helpen? ik verga sinds gisteren van de jeuk aan borsten en buik. het is niet van andere kleding, zeep of wasmiddel. heb niets verkeerd gegeten en ben ook niet allergisch. heb totaal geen idee wat het is maar word er gek van!
Oh heel herkenbaar dat had ik vorige week ook maar dat was een dag voor in ineens 39.8koorts kreeg weet ook niet of het daar van kwam maar was na een paar uur weer over. Ik zou als je het langer hebt even menthol poeder halen dat werkt wel aardig en inderdaad even vragen aan de huisarts.
Normale jeuk duidt nergens op maar hele pijnlijke tepels had ik ook toen ik zwanger was van nummer 1 dus Angie, je kan morgen wel een kruidvat 2 voor 5 euro wagen. Succes! Charlie
Dit had ik ook bij mijn zwangerschap. Was echt een ellende die jeuk. Mn borsten hebben de hele zwangerschap zo gejeukt mn buik was maar een paar weken. Succes!
whahahaha ik ga helemaal niks testen!!!! pas als ik meer verschijnselen krijg ga ik testen........want....ben ook nog niet zolang gestopt met de pil misschien liggen me hormonen nog wel door elkaar in 2008 waren we hier ook mee bezig en toen heb ik er 6 testen doorheen gejaagd en nee niet zwanger....toen hebben we toch eerst een huis gekocht en dus weer tijdelijk aan de pil gegaan en nu dus weer gestopt. ik ben er achter gekomen dat ik toen veelste gestrest was bij elk dingetje die ik voelde dacht ik ooooh misschien ben ik wel zwanger!!!! en nu sta ik er zoveel relaxter in dat heeft me echt goed gedaan. ik schrijf dus wel op voor mezelf welke dingen ik voel of meegemaakt heb en denk ik heeey dit is heel nieuw ga ik maar eens testen en dan hoop ik dat ik al wat weekjes zwanger ben dat ik tegen andere mensen niet zo lang meer mijn mond moet houden hihihihi veeeeel succes meis!!!