Klusschema bij ei-sprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Robin77, Jun 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Ik heb nog even een vraag over het klussen rond de ei-sprong. Ik ben met ovu testen bezig en hij geeft vandaag een streepje aan. Nog wel lichter als de controle streep. Mijn calculator geeft aan dat ik donderdag mijn ei-sprong zou moeten hebben. Als ik kijk naar de test zal dat wel wat eerder komen. Klussen jullie om de dag of elke dag? Heb volgens mij wel eens gelezen dat als je elke dag klust dat het zaad minder wordt, of is dit uit de lucht gegrepen?

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Ze zeggen dat om de dag klussen beter is. Waarom weet ik niet precies..

3. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Oké dat had ik inderdaad ook gehoord. Volgens mij omdat de kwaliteit af zou nemen als je het elke dag zou doen :(:

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    De kwaliteit van het zaad neemt niet af maar de kwantiteit! Ze zeggen wel eens dat om de dag beter zou zijn, zodat er meer zaad zal zijn, maar als je het rond je eisprogn elke dag doet is dat ook prima, de kwalitiet blijft gewoon het zelfde, alleen het is wat minder zaad in aantallen, maar uiteindelijk hieft maar één zaadje het werk te doen, dus dat kan al genoeg zijn!

Rond de ei sprong zou ik dus zeggen elke dag en daarom heen zoveel mogelijk om de dag

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Oké, gaan we doen ;) En klopt het dat op het moment dat de beide streepjes dezelfde kleur hebben of dat het teststreepje donker is dat je dan positief hebt getest? En zo ja, dat je dan binnen 20 tot 48 uur je ei sprong hebt?

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Als het streepje net zo duidelijk is als het controle streepje, of zelfs donkerder, dan is je test positief ja!
    Je eisprong vind dan binnen 24 tot 48 plaats!

7. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Oké dan weet ik weer ff hoe het zit :D

8. Lelie28

Lelie28 Actief lid

Apr 19, 2008
    228
    0
    0
    Na het hoogtepunt van de LH-piek komt je ei na 24 tot 36 uur. Zit je aan het eind van je LH-piek kan het korter duren voordat je eisprong komt.

Share This Page