ovulatietesten vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by Marieke1983, Jun 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi allemaal,

ik ben vandaag op dag 7 van mijn cyclus met ovutesten begonnen, en heb tot mijn verbazing al een 2e streep. hij is nog niet postief maar het streepje is overduidelijk te zien. is dit niet een beetje vroeg? hoelang ga je dat streepje zien voordat je ovutest echt positief is? omdat ik te zwaar ben, ben ik bang voor pco. kan ik dat uit die ovutesten afleiden als ze een 2e streep blijven geven blijven?

groetjes marieke

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Mijn streepje begint ook te komen tussen dag 6 en 8.
    Mijn ei valt tussen dag 12 en 14.

3. Marieke1983

oke, dus dan zou het juist goed zijn dat ik een 2e streepje heb! ik hoop dat de komende tijd blijkt dat ik een goed ei heb!

4. staar je niet blind op die streepjes hoor! ik heb in mijn laatste ronde ook ovutesten gebruikt en geen positieve test gehad...
    inmiddels ben ik bijna 34 weken zwanger, dus ze zeggen echt niet alles hoor! ;)
    succes!

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

(bijna) alle ovutesten hebben een tweede streep, ik weet niet of je dat bedoelt?
    Maar de test is pas positief zodra deze donkerder is dan het controle lijntje of even donker. En is dit zo bij jou dan heb je wel een heel vroeg eitje, klussen maar! ;)

En wanneer je een positieve test heb ligt echt aan je lichaam zelf, wanneer het eitje van plan is te gaan springen. Heb je een regelmatige cyclus?

6. Marieke1983

ben op zich wel regelmatig, normaal rond de 27-28 dagen. heb alleen vanwege mijn studie 3 maanden terug de map moeten slikken en sindsdien zijn mijn cyclussen een stuk korter en daar maak ik me een beetje zorgen over. nu studeer ik over 8 maanden af en kunnen we bijna echt gaan klussen!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Welke ovu testen heb je?
    Mijn ovu testen geven echt alleen een 2e streepje wanneer ik vruchtbaar ben.
    Nooit positieve streepjes gehad trouwens, maar ik denk dat ik maar weinig LH aanmaak (kan kloppen aangezien ik echt alleen tijdens mn vruchtbare dagen een 2e streepje krijg)

Zou gewoon doortesten, dan merk je vanzelf wanneer je een echt positieve test in handen hebt :D
    De eerste keer met ovu testen is altijd een beetje aftasten wat ze gaan doen.
    Hoop dat je snel je ei vind! :D

8. Marieke1983

ik heb de testen van sensitest.
    gister weer een licht streepje, vandaag moet ik bij mijn schoonouders thuis gaan testen. ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ie zijn mond moet houden, want als zijn moeder dat hoort gaat ze gelijk de prenatal leegkopen denk ik :(

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Bij mij zegt een licht streepje niet zoveel die heb ik altijd, een dikke vette streep is bij mij pas echt positief, ik heb ook de testen van sensitest, dus misschien heb je er iets aan
    Ik denk dat je gewoon door moet gaan met testen, dan komt je positieve test vanzelf wel!
    Lekker stiekem doen dan vandaag hoor! Succes ;)

10. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Mijn vriend en ik zijn aan onze eerste ronde bezig na vmk. Ik ben op dag 10 begonnen met ovu-testen, inmiddels op dag 17 en nog geen tweede streepje te zien... :(
    Ik heb een pakket van 50 ovu-testen en 10 zwangerschapstesten besteld via babyboom.nl
    Wij klussen wel om de andere dag omdat die ovu-testen niet bij iedereen even goed werken en we willen zo graag snel een boeleke...

Lieve groetjes!

11. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Ik ben ook voor het eerst begonnen met ovu testen. Mijn laatste cyclus was 29 dagen en ik ben voor de zekerheid op dag 9 begonnen. Nu net getest en er is nu heel duidelijk een tweede streep te zien. Hij is nog niet zo donker als de tweede streep dus dat is nog negatief. In mijn geval héél erg positief want vriend-lief komt morgen pas weer thuis :)

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik heb in mijn album een overzichtje staan van mijn ovutests van afgelopen maand. Misschien heb je daar wat aan? Ik gebruikte ook sensitest en heb ook altijd sowieso een heel licht lh-streepje.

13. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Mijn lijntje is echt veel donkerder. Ik kan nog net zien dat hij lichter is als de controle streep.

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Dan komt je ei er waarschijnlij echt heel snel aan!
    Komt mooi uit want als je dan positeif hebt dan is je vriend er ook weer!

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik heb ook testen is altijd wel heeeeeeeeeel licht een 2e streepje te zien maar heb nog nooit een echte vette positieve gehad zie mijn album maar...
    maar die donkerste in me album is vorige cyclus wel me ei geweest want netjes 14 dagen daarna ongi geworden...

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik heb ook sensitest.
    En heb hetzelfde als Natassie, mn testen zijn precies gelijk aan de hare.
    Positiever worden de mijne niet.
    Hebben wij toch echt een laag LH gehalte Natas als we als enige geen standaard 2e streepje krijgen :p

17. Marieke1983

ik ging vandaag bij mijn schoonouders testen, maar de test viel in het bekertje... nu moet ik er straks opnieuw een doen want heb geen streep gekregen :)

Share This Page