Jaja, was even bang dat de smiley nooit kwam! Maar vanmorgen was hij er Dus meteen geklust, we zijn benieuwd!! Is het nu verstandig om nog vaker te klussen, zoja, wanneer?
Heyyyyy wat goed!! Uhm binnen 24-48 uur na je eerste smiley springt je eitje dus ik zou morgenochtend nog een keer klussen!
Jaaa dat is goed, hihi gelijk geklust ook, ik zou morgen weer klussen en morgen nog even testen, dan kan je zien of t nu lichter wordt je testen
Hoi allemaal Wij gaan nu voor de 1 e ronde Heb vorige week mijn Miranda eruit laten halen en ben nu ongesteld dus we kunnen er hierna voor gaan . Fijn om te lezen hoe het ook alweer gaat met die cb strips was het allemaal weer vergeten na 5 1/2 jaar Groetjes
Ik heb ook ff een vraagje, vanmiddag voor het eerst een ovutest gedaan en hieronder het resultaat. Nu moet ie blijkbaar nog donker worden? Ik vind het nu ook moeilijk in te schatten wanneer we op het goede moment zullen gaan klussen. Zit ik nu in het begin van mijn LH piek? en gaat ie dan nu binnen 48 uur springen? Want ik lees overal dat ovutesten ook weer niet super betrouwbaar zijn, omdat je dus dan of net je ei gemist hebt bij een posi test, en als je dus nog een licht streepje hebt dat je dan goed zit?
@smam, heeyy, leukk en spannend, wij zijn in januari begonnen voor onze 1e kinderwens. ben zeer benieuwd want begin ook beetje ongeduldig te worden. jaa die strips zijn handig, aan het begin gebruikte ik er best veel, toen ik er mee begon zeg maar, maar vanaf afgelopen maand doe k alleen rond mn ei, want k vind t zonde van t geld steeds! ik gebruik die van sensitest om ei te zoeken en als ie op zn donkers is een cb met een smiley voor de check! hoop dat snel raak mag zijn voor jullie
@BellaNoa, heeyy, Dit is een hele mooi test, dan is hij er bijna je eisprong, daarna springt hij idd. ik denk dat hij morgen op zn donkerst zal zijn! Ik weet niet of je in mijn album kan kijken, want deze testen gebruik ik ook, zijn van sensitest, bij mij was hij lichter en werd steeds donkerder, en mn laatste was 1 augustus, die was t donkerst, daarna springt hij dan. ik begon ook met Extra klussen een paar dagen voor mn vruchtbare periode, dat was de 21e, en dan om de dag, dan is t zaad t beste. tot t einde van je periode om en om. Maar als ik deze test zie zou ik zeggen klussen vandaag, dan is hij morgen nog donkerder en kan je (als je wilt morgen ook klussen haha) en anders gewoon overmorgen.
@ Angela, ik heb je testen gezien, in mijn ogen zijn ze allemaal donker haha... maar 2 aug was je test weer nega dan?
@Bellanoa, haha ja ze zijn allemaal wel donker, maar je ziet wel verschil met die van 30juli en 1 augustus, die van 1 augustus is echt een stukkie donkerder. en 2 augustus werd hij lichter, die test heb ik ook, zal hem wel even plaatsen, het is nog wel duidelijk te zien die streepjes, maar hij werd al minder donker dan de vorige. (als je test negatief is, krijg je evengoed nog wel een streepje te zien, alleen niet donker meer) maar veeel lichter. tenzij je helemaal uit de vruchtbare week bent zeg maar, dan zie je als t goed is weinig tot niks meer.
Ik heb CB gebruikt. Eerste poging net niet gelukt. 2de poging raak. CB beviel mij goed. Heel duidelijk.
Sensitest, maar had nooit een eisprong, dus kan niet beoordelen of deze goed is.. ze zeggen van wel. Daarnaast zijn ze niet duur. Succes!!
Ik heb er net nog eentje gedaan, maar deze is weer veel lichter.... word er ook niet veel wijzer van haha.. of is ie dan nu geweest en ben ik dan net te laat?
Nou ik weet met de testen dat je ervoor nie veel moet drinken, en dat je het beste in de ochtend ken testen, niet met je eerste urine maar daarna, maar ik heb hem ook in de avond gedaan hoor alleen weinig tot niet gedronken ervoor. Dus het kan dan idd verschillen met tijden
Hoi Allemaal, Er zijn er dus meer.. die in hetzelfde schuitje zitten.. Het is allemaal spannend, bij iedereen.. Voor ons is het nu de 1ste keer aan de hand van ovu test. Dus wij zijn benieuwd!
Zeker weten meis! Ik vind het ook nog steeds spannend ondanks we in ronde 7 zitten, maar ik ben er wel minder mee bezig want t kan echt slopend zijn, vooral als je moet wachten tot je nod! Maar ik ben benieuwd!
Hey, ja zeker, wij zitten nu rond de eisprong, dus wij moeten echt nog even wachten tot NOD... We zijn zo benieuwd!! haha.. Maar wel fijn dat je hier op het forum vanalles kwijt kan!
raar raar raar, je hebt meestal toch 2 dagen een smiley op de ovu test? ik heb gisteren een smiley gehad, meteen geklust! vandaag weer getest, negatief???? Hoe kan dit, of kan dat wel dat mijn eisprong gewoon heel vlug erna komt? Dus betekend dat hij nu al is geweest, heb wel 'rare' steken in mijn buik gehad! groetjes