@ Anoniem, dan heb je blijkbaar een korte LH piek gehad (van horen zeggen) op dit gebied voel ik me echt nog dom hoor hihi... Terwijl ik bij de eerste al 9e rondes heb doorlopen en nu voor de tweede in ronde 5 zit maar pas echt de allereerste keer met ovutesten
Ik denk dat je je piek gehad hebt, morgen nog ff testje voor de zekerheid doen dan weet je het zeker. Enne maak het nog ff gezellig vanaaf
hey allemaal, @BellaNoa, ja ik denk inderdaad een korte LH piek, vandaar andere maanden misschien ook niet gelukt, ging uit van online biologische klok, en die was iedere afgelopen maand een paar dagen te vroeg! Gisteren dus een smiley, mee daarna geklust, vandaag geen smiley meer, maar toch nog ff gezellig gemaakt ! en ik denk inderdaad dat jij je piek ook hebt gehad!! Dus inderdaad maak het nog even gezellig daar thuis, ! Wij hopen echt dat het deze ronde raak is, maar ja dat is nu natuurlijk nog even afwachten , wachten duurt altijd zo lang!!
Ja hier ook hetzelfde... Ik ging ook altijd van de internet opgave uit en het leek dan ook wel altijd te kloppen. Want op de dag dat mijn banner aangaf eisprong, dan had ik ook altijd een beetje menstruatie buikpijn. En dan begon ik met klussen zodra ik dat voelde. Volgens mij echt super te laat! Want nu zou ik dan dus ook heel misschien dinsdag avond, maar anders pas woensdag zijn begonnen met klussen! Ik dacht nl dat die pijn het begin betekende. Ik hoop natuurlijk ook dat het deze maand raak is, al is het geen ramp als dat nog niet zo is hoor! Ik ga over 4 weken op vakantie, dus het mag ook de ronde daarna Vanavond indd nog ff gezellig maken hihi
ik heb ook biologische klok en die gaf me eisprong ook altijd 2 agen later dan zo was, dus was ik ook altijd te laat! dus die heb ik niet meer, ik heb op me iphone nu womenlog en die is perfect! ik denk trouwens ook, bellanoa, dat je lh piek kort is en voorbij is, morgen nog ff testen voor de zekerheid haha en idd maak t nog ff gezellig hoop voor ons allemaal dat t raak mag zijn
Ja ik denk dat als ik morgen test, dat ie heeeel licht zal zijn. Is mijn ei dan al gesprongen, of? Als ik eerlijk ben, heb ik eigenlijk niet zon zin om vanavond te klussen, als ik het dan morgen avond wel doe, ben ik te laat he? Wil natuurlijk ook geen ronde verspillen..... Ik ga ook duimen voor jou! Hou je me wel even op de hoogte? Ben zeer benieuwd! Nu heb ik trouwens periodticker ofzo op mn iphone, maar volgens mij is dat ook niks, die geeft ook mn ovulatie op woensdag. Ik ga ook eens kijken voor die womanlog
@Bellanoa, je eitje springt ongeveer na 24/48uur. maar gister heb je ook geklust toch? dus zit je sowieso goed, want zaad blijf 1-5 dagen in leven. en als je geen zin heb is t ook niet fijn! thnx jaa ik hou je op de hoogte, vind ik wel leuk en andersom ook he?
spannend bij iedereen zeg ! waarschijnlijk komt het bij ons dat ik een korte LH piek heb, dus dat wij het op 1 moment moeten/kunnen klussen, en heb je dat moment niet, dan heb je denk ik al pech.. ! maar we hopen deze maand geluk te hebben, en dat hopen we voor jullie ook allemaal!!
vanaf januari, dus nu in ronde 7 en aan t wachten hihi maar ben wel benieuwd hoor want des te langer t duurt des te groter wordt mn kinderwens!
Ja dat wel inderdaad. In het begin heb je nog zoiets van, ach ik zie het wel... maar daarna word het steeds meer een soort van obsessie hahaha...
Mee eens, hiervoor was ik er niet mee bezig, maar sinds ik groen licht kreeg werd het gevoel ineens heel sterk.. heb het onbewust uitgeschakeld denk ik met de gedachte het duurt nog wel een paar jaar voor we er voor gaan, maar nu niet meer
Ik heb precies hetzelfde ! Ik dacht ook van, ja we willen het , maar we zien wel wanneer het raak is.. Maar ondertussen vind ik het nu toch al lang duren, ronde 4 zitten wij nu! 1ste keer nu dus met ovu test. Dus we zijn zeer benieuwd, als ik deze maand weer een cyclus van 24 dagen heb, zoals de afgelopen maanden dan is het nu nog 11 dagen afwachten! Duurt veel te lang
Haha hier ook ronde 4 .. en wij maar klagen .. is eigenlijk nog niets Maar ik heb een goed excuus: als die verdomde rondes dan ook gewoon 28 dagen duurde met dat stomme ei in het midden, dan vloog de tijd sneller!
ik heb even een vraag, ik heb zoals de ovu test zegt afgelopen zondag/maandag mijn ei gehad, maar ik heb dan meteen hele "zware" "zeurende" borsten, kan dat daar mee te maken hebben? Ik probeer me eigen zo weinig mogelijk wijs te maken, heb ik de laatste maanden al genoeg gedaan ! En iedere keer negatief, maar van mijn borsten word ik altijd een beetje gek, mijn man hoeft er maar naar te kijken en ze doen al pijn zeg maar! Heel gevoelig! groetjes
Daar kan ik je helaas niet mee helpen, dat heb ik eigenlijk nooit.. wie weet als het een keer raak is doen ze gruwelijk veel pijn