Zo is dat, zo denk ik ook nu, misschien is dat wel gunstig ! Ik moet nog wachten tot zondag, spannend allemaal! Maar blijf duimen voor je..
heeyy dames, nee nog niet getest, ook nog niet ongi spannend, ik wacht alleen vannacht/morgen nog even af!
Hey dames, ik zal me even voorstellen,, ik ben Nikita en mama van een dochtertje van bijna 3 jaar , we zijn nu alweer een jaar bezig voor de tweede maar het wil dit keer allemaal maar niet zo lukken.. Nou heb ik nog geen ovulatietesten gekocht dus was benieuwd of dat meer duidelijkheid geeft??
Je weet dan in ieder geval wel wanneer je ei komt en kun je dus gerichter klussen. Dan vergroot je de kans natuurlijk wel meer op een zwangerschap. Ik heb het deze maand ook voor het eerst gedaan, al moet ik wel zeggen dat het daarom wel wat rommelig ging, mijn ovutesten gaven vanaf de eerste test al een duidelijke streep en ik dus niet zo goed wist of dat nu een posi test was, dus best veel geklust totdat ik op 10 aug echt een knaltest had.... Deze stond er zelfs eerder dan de controle streep en was ook donkerder, die test was dus pas posi... Nog een keer geklust maar nu m'n ei dus geweest is, heb ik wel veel meer rust omdat ik nu gewoon zoiets heb, ik GEB het goed gedaan en meer kan ik niet doen Hopelijk een positief resultaat over 9 dagen
@bellanoa, jaa zeker weten! Ben nog niet ongi dus zit er aan te denken om straks te testen maar weet t nog niet haha
Hey Angela, ooh spannend!! Ik ben benieuwd, laat je iets horen? Ik moet nog tot zondag wachten, ben ook zeer benieuwd..
Jaa ik laat het weten Vind t ook wel spannend! Ik voel ook helemaal niks ofzo, ook niet aan mn borsten! Daarom ben ik bang dat mn ongi toch wel komt! Maar dan moet t al komen
Ja dat klopt, komt dichtbij, ja ik voel ook niet veel meer.. Van de week heb ik wel wat steekjes links en rechts in mijnonderbuik gehad, heb wel enorme borsten.. En doe zijn heel gevoelig.. Verder voel ik niks, maar de afgelopen maanden had ik juist heel veel "symptomen" , voor mijn gevoel! Dus misschien is dit nu beter! Ben wel een beetje chagie zeggen steeds meer mensen op mij heen
Ooh, jammer, maar misschien toch iets te vroeg getest!? Ik zou het van de week nog een x testen mocht je nog niet ongi zijn geworden! Succes, en hou ons op de hoogte, wij zijn ook bijna aan de beurt!!
Ooh, ik heb toch rare dingen! Ik heb altijd al een moeilijje stoelgang gehad, dus ga ervan uit dat dat geen symptoom is, maar ik probeerde net op de wc, en ik word toch in 1x duizelig, en begin te zweten :s , en een ongelooflijke pijne steek in mijn lies , iemand ervaring ermee? Verder geen symptomen, behalve moe zijn, en wat steken links en rechts.. En nog steeds geen bruine afscheiding!
En angela, nog nieuws? Ik had gister wat afscheiding! Kan de kleur niet echt omschrijven, was niet echt heel donker bruin, maar licht bruin ook een beetje roze , ik weet het allemaal niet meer , morgen zou mijn ongi moeten beginnen, ksn ik er al vanuit gaan dat het niet gelukt is?