@ Angela, jammer van je test! Heb je wel eens eerder een langere cyclus gehad? @ Anoniem, spannend joh! Wanneer wil of kun je gaan testen?
@bellanoa, ja weet ik niet, vandaag eigenlijk ongi worden, maar gisteren toch een klein beetje donker bruine afscheiding, vandaag oom weer een klein beetje donker bruine afscheiding, maar nog steeds geen rood! ! Dus nog even afwachten, en dan een x testen, spannend allemaal!
wanneer ga jij weer testen dan? het moet dan toch gewoon raak zijn als je dit nog nooit hebt gehad ik moet nog ff wachten tot zaterdag pff laat de week maar snel voorbij zijn
Hallo allemaal, Helaas bij ons is het niet gelukt, vanmorgen ongi geworden ! We balen er even van, maar gaan weer op naar de volgende ronde!! @ Angela, oooh blijft spannend! We blijven duimen voor je.. @ BellaNoa, deze week is dadelijk zo voorbij! De laatste week van ons was ook zo voorbij.. Nou op naar de volgende ronde, en jullie nog steeds succes, ik hou jullie op de hoogte!! Groetjes
Ohhh balen anoniem Hoop volgende ronde meer geluk! Ik blijf je in de gaten houden Hier nog steeds niks!! Ga vandaag testen halen!
Ja we blijven zeker positief, was pas ronde 4! Dus we hebben niks te klagen.. Dus we gaan er weer voor! Hebben de ovu testen alweer besteld
@ anoniem, klote meis, snap heel goed dat je baalt! het is bij mij nu dan ook wel pas ronde 5 maar ik begin het zwanger ook behoorlijk beu te worden @ angela, je kan ook gewoon in de middag testen hoor als je maar 2 uur van te voren niet hebt geplast en gedronken.... spannend! succes
@Angela, Heel Veel Succes! Hoop dat je posi test... @ BellaNoa, ja we gaan er weer voor, is even balen, maar we gaan weer verder, hopen op de volgende maand