Ooh Angela, dat is echt vreemd! Ja het is zeker niet fijn al die onzekerheid, maar toch blijven afwachten! Succes!! en ik blijf voor je duimen.. Groetjes
Ooh, raar! We blijven hopen... Ik ben nu 2 dagen extreem ongi geweest, Vandaag alleen nog maar donker bruine afscheiding. Normaal gesproken ook extreem ongi , maar veeeel langer... Iemand ervaring? groetjes
Meiden, wilde het jullie even laten weten. Vanochtend getest, want ik kon niet wachten tot zaterdag en ik ben ZWANGER!!
Hey BellaNoa, GEFELICITEERD!!! Leuk zeg... hoeveelste ronde was het nu voor jullie? Was de test zo duidelijk? (even ook wat vragen voor mezelf ).. Ga er lekker van genieten!!! Groetjes
Bij ons was dit de 5e ronde, test was redelijk duidelijk was nog een beetje vroeg. Heb de foto erbij gevoegd Deze ronde ook voor het eerst ovutesten gebruikt, dus dat was zeker een uitkomst!
Thanks, ja pfff ben zo blij! Eind april waren we gestopt met de pil en ik zei al tegen ml, ik hoop zooo dat we voor sept zwanger raken. We gaan over 1,5 week namelijk op vakantie en mijn moeder gaat met ons mee, dus hoopte zo dat ik het haar dan op onze vakantie kon vertellen.... en dat kan nu!! Nooit verwacht, aangezien we bij mijn zoontje er bijna een jaar over hebben gedaan.
@BellaNoa, Ooh leuk zeg.. nogmaals GEFELICITEERD!! @Angelaa1988, bij jou nog veranderingen? Wij zijn nu begonnen met ronde 5, ben nu nog ongi, gaan weer ovu testen gebruiken, wanneer kan ik dat het beste gebruiken? En vanaf wanneer, heb een cyclus van 24 dgn, afgelopen maandag ongi geworden, volgens mijn app zou ik vanaf a.s. zaterdag vruchtbare periode in gaan, en zou ik donderdag de 30ste mijn ovu hebben. Wat is dan allemaal verstandig, ik vole eigenlijk niks van mijn eisprong... Iemand tips??
Ik zou dan op dag 7 beginnen. Ik was toen namelijk ook al begonnen omdat ik normaal een cyclus van 25 dgn had. De eerste ovutest gaf toen al een streepje, dus dan weet je zeker dat je m niet mist. Was op maandag, en ik had door de week heen al zoveel testjes die op posi leken, maar gelukkig nog doorgetest, want op vrijdag was ie echt knal posi, de testlijn was donkerder dan de controlelijn. Dus die tip geef ik je dan wel mee, test totdat ie weer negatief is.
Oké, ja heb ik vorige maand ook gedaan, ik heb de testen van CB, dus ik kwam 1 dag op een smiley, en de dag erna was er meteen geen smiley meer , zou dat een fake smiley zijn geweest, want na de dag van geen smiley meer heb ik niet meer getest!
Ik denk dat je wel gewoon van die smiley kunt uitgaan, die CB zijn toch het beste. Ik had testjes van Test-point en dan moet je van de streepjes uitgaan
Nee nog geen veranderingen Weet t ook ff niet meer wat ik moet doen, gewoon extra verder klussen voor mn vruchtbare dagen of nog niet!!
@Angelaa1988, ooh wat vervelend! heb je de ha al een keer gebeld? @ BellaNoa, bedankt, we gaan er weer voor deze maand, wij hopen zo dat het deze maand lukt, want dan kunnen wij het met sinterklaas of kerst vertellen
@ Angela, stom dat je dat nog niet mag, je bent al daaagen overtijd! Klussen kan natuurlijk nooit geen kwaad, maar dan zou je wel een laat ei hebben? Heb je nog een zwtest gedaan voor de zekerheid? @ Miepjemiep, dank jeee! @ Anoniem, ga voor je duimen!! Zou indd wel leuk zijn met de feestdagen! Als cadeautje van Sinterklaas, of onder de kerstboom hihi