Klussen bij eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hhoneybee, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hhoneybee

hhoneybee Lid

17 jan 2008
    35
    0
    0
    Even een vraagje.

Ik voel mijn eisprong iedere maand erg goed. Nu voel ik hem dus vandaag en vroeg me af of het nou nog zin heeft om tijdens of na je eisprong nog te 'klussen'?
    We zijn al even bezig en op een gegeven moment ga je toch twijfelen of je alles wel goed doet, dus ik hoor het graag van jullie.

Groetjes Honeybee

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik dacht vorige maand mijn eisprong gevoeld te hebben en we hebben daarna een aantal dagen niet geklust. We waren te moe vanwege het ziekenhuisbezoek aan mijn schoonmoeder en dachten dat het toch niet veel zin zou hebben. nu bleek ik toch een langeren cyclus te krijgen en achteraf is mijn eisprong dus toch een paar dagen later geweest. Enorm balen dus dat we toch niet langer zijn gaan klussen, want het voelt toch als een verloren ronde...

3. hhoneybee

hhoneybee Lid

17 jan 2008
    35
    0
    0
    Ik voel hem iedere maand erg goed. Vanaf de derde maand al ongeveer. Toen begon ik het te herkennen.
    Ik twijfel dus of het nog zin heeft om vanavond als manlief thuis komt te 'klussen'. Want het duurt natuurlijk erg lang voordag al die hardzwemmers in de buurt komen van mijn ei.

Iemand advies/ervaring?

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Als een eitje eenmaal gesprongen is, blijft íe nog een uur of 6 - 12 bevruchtbaar. Zaadjes doen er geloof ik een half uurtje over om boven te komen. Klussen direct na je eisprong kan dus nog wel zin hebben.

Deel Deze Pagina