Hoi, weet er iemand misschien een site waar je al je cyclussen in kunt vullen en die dan automatisch een gemiddelde duur van je cyclus uit rekent? Ben ff tel kwijt weet niet echt meer wat ik moet aanhouden. Bedankt
als je dagen bij elkaar optellen.. en dan delen door het aantal cyclussen.. volgens mij kan je het zo berekenen een site weet ik niet sorry..
Voor het gemiddelde moet je inderdaad de lengte van al je cyclussen optellen en delen door het aantal cyclussen. Als je het lastig vind mag je ook wel de lengtes hier posten dan reken ik het wel uit.
@ kleintjevoorons dit zijn mijn data's 11 jan. 11 febr. 7 mrt. 2 apr. 29 apr. Misschien dat je er wat mee kunt
Hoi Sandy, Heb ff voor je gerekend. Je gemiddelde cyclusduur is 28 dagen en je langste cyclus is 32 dagen. Nu zit je op dag 28. Je kunt dus binnenkort wel gaan testen als je nog niet ongi bent geworden. Succes!
Hartstikke bedankt meiden. Dus ik moet gewoon uitgaan van een cyclus van 28 dagen. Dus als ik vanaf 29 apr. tel dan zou ik vandaag ongi moeten worden ipv gisteren. Heb nog geen tekens van ongi, alleen pijnlijke borsten maar dat heb ik altijd. Verder ook geen buikpijn of evt. bruinig slijm. Misschien een goed teken. Wacht gewoon even af..... In ieder geval bedankt
Ja ik heb al een weekje menstruatie-achtige krampen, en meestal heb ik dat niet zo lang van tevoren. Verder ben ik wel wat moe maar dat kan ook aan het weer liggen. Oh, en mijn temperatuur is omhoog gegaan. Vanaf eisprong was ie al ongeveer 0,3 graden gestegen, en nu nog eens 0,2 graden (al een paar dagen). En jij? Succes met wachten in ieder geval!
Nou, volgens mij komt mn ongi eraan had net bij het plassen helder slijm met een heel klein beetje licht bloed. Dus volgens mij hup naar de volgende ronde. Hoop voor jou dat het wel raak is suc6