Hoofdpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dianos, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dianos

Dianos Lid

18 mrt 2014
    33
    0
    0
    Limburg
    Even een vraag.Ik ben inmiddels 20 weken zwanger en heb sinds een week enorme hoofdpijn.Die met de dag erger begint te worden.Moet ik me zorgen maken en heb je tips hoe ik het misschien kan verminderen?Want ik drink genoeg water,doe tussen de middag een uurtje slapen en een frisse neus halen.Maar helaas het helpt allemaal niet.Ik heb het er allemaal voor over als maar alles goed blijft gaan met ons kleintje.En vanaf hoeveel weken moet je elke dag leven voelen?Hppelijk kunt u mijn vragen beantwoorden.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

de hoofdpijn kan door verschillende factoren veroorzaakt worden. Het kan bijvoorbeeld hormonaal zijn, door de zwangerschap. Het kan migraine zijn of te maken te hebben met een hoge bloeddruk, maar ook een laag ijzergehalte kan dit veroorzaken. Ik zou je zeker adviseren de verloskundige te bellen voor extra onderzoek om de oorzaak te achterhalen en zonodig te behandelen. Een eerste kindje voel je vaak voor het eerst rond een week of 20, maar als je placenta op de voorwand ligt kan het ook pas bij 22-24 weken zijn. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina