wij zijn nog een paar dagen in ronde 3, en een sleur kan ik niet zeggen, sinds ik van de pil af ben heb ik er juist meer zin in, vind vriend helemaal niet erg nu is het wachten..... oja, de pil ga ik niet meer slikken, al die hormonen, dat kan toch niet goed zijn.
Noi ik meot ook wel zeggen, sinds ik van de pil af ben, hebben we het een stuk gezelliger. Maar dat kan ook komen omdat we het erg leuk vinden om bezig te zijn voor een kindje, maar wij proberen het op een leuke manier te doen. Dus niet omdat er nu een kind uit meot komen, maar meer het idee van oefenen en spelen zeg maar.. Misschien onduidelijk, maar als iemand me begrijpt dat snap die wel wat ik bedoel.
ja ik snap wel wat je bedoelt, alleen hadden wij dat alleen de 1e maand dat we zoiets hadden van goh nu is het niet alleen maar oefenen meer. is al btje normaal geworden geloof ik hihi, net zoals ik het de 1e maand graag aan iedereen wou vertellen dat we "bezig"waren voor een kleintje. ben nu wel blij dat ik het voor me heb gehouden en het ons geheimpje is heb het idee dat het nog wel ff kan duren voordat ik zwanger ben.. ja waarom ik dat gevoel heb weet ik ook niet... nu ook niks geen klachten.
ja ik bedoel met oefenen dat we dat maar zo noemen als ik niet zwanger ben na weer zo'n rottige ongesteldweek. Een beetje op die manier. Om het zeg maar leuk en spannend te houden. Want of je het wilt of niet er rust toch onbewust een bepaalde druk op je. Tenminste bij mij. Waarom denk je dat je nogl lang niet zwanger bent. Deze maand geen klachten, kan toch zijn dat het volgende maand wel raak is
hoi clair ik snap je helemaal ik ben in aug 2009 gestopt met de pil en ben ook nog steeds niet zwanger wordt er soms zo moedeloos van mijn man is helaas door de weeks altijd weg en 1 x in de 5,6 weken is hij een week thuis en dan maar hopen dat ik dan net mijn vruchtbareperiode heb of toevallig in de weekende dat hij thuis maar het is niet fijn. maar weet ook dat de op een geven moment gewoon moet gaan lukken hou de moed er in doen wij ook hoe vervelend het ook is als je dan weer gewoon je menstruatie komt. succes gr jose
er rust zeker wel wat druk op je, dat geloof ik ook wel, en ook al wil je er niet mee bezig zijn, je bent het toch wel... vorige maand allemaal klachten en ongi, nu geen klachten, zal ook wel ongi worden waarom ik dat denk, tsjah geen idee eingelijk Hoelang zijn jullie nu "bezig"? je hebt geen banner dus dan maar ff vragen
Dag leeuw, Nee ik heb nog geen banner. Die heb ik nog niet helemaal gesnapt haha. Moet ik maar eens goed uitvogelen. Heb mijn eigen cyclus naar mijn gevoel ook nog niet helemaal onder controle haha Wij zijn nog maar heel kort bezig. We gaan nu op voor maand twee. Waarschijnlijk zit ik in het weekend met mijn eisprong.. Spannend dus. Ik hoop voor jou dat je ondanks je gevoel, toch wat is.... Zou mooi zijn he
We hebben nu alle onderzoeken achter de rug en het is alleen het zaad dat tegenzit. Manlief heeft gemiddeld maar 3 miljoen per ml (moet tussen de 20 en 50 miljoen zijn) en daarvan is 30% beweeglijk (moet minimaal 50% zijn). Niet zo best dus, eigenlijk heel slecht. Ons is aangeraden om nog een half jaar te proberen en echt proberen om net voor de eisprong te vrijen. Ik gebruik ovulatietestjes ter controle, maar ik ken mijn lichaam inmiddels perfect en weet precies wanneer mijn eisprong is. Ik vind het heel moeilijk om met die druk om te gaan. De rest van de maand is vrijen geen probleem, maar tijdens mijn eisprong is het zo belangrijk dat het lukt, dat het nog wel eens een moetje wordt en dat vind ik minder. Mocht het na een half jaar niet gelukt zijn, dan gaan we verder met IUI. Hoe zit het bij jullie?
Mijn manlief heeft ook maar 3 miljoen per ml. Beweeglijkheid 37%. Ook niet in orde dus. Wij zijn nog maar net begonnen. Ik heb mijn sterilisatie ongedaan laten maken afgelopen december. Na 6 jaar clips te hebben gehad hebben we besloten nog voor een 3e te gaan proberen. Met dezelfde man!!! Gynaecoloog zegt dat het langer kan duren, maar omdat wij al eerder 2 kinderen hebben kunnen verwekken sluit hij de kans niet uit. De chemie was toen zodanig, dat ik zwanger kon worden. Vandaar de keuze tot hersteloperatie. Misschien was het zaad 6 jaar geleden ook van deze kwaliteit. Dat weten we niet. Ik werd toen bij de 1e in ronde 1 zwanger en van de 2e in ronde 2. We moeten het maar afwachten, maar ik hoop heel erg voor jullie dat jullie snel in verwachting zijn! Succes!!!
Hallo, Ik snap heel goed hoe jullie je voelen. Wij hebben er 5 jaar over gedaan. Op een gegeven moment waren we het zo zat om te moeten. Ik gebruikte het laaste jaar PH- zuurtegraad neutraliserend spul. Dat moest je een half uur voor het vrijen inbrengen. Mijn partner belde dan op dat ie naar huis kwam en als hij thuis was moesten we gelijk aan de slag. Het is dat we echt heeeel graag een kindje wilde, anders had ik zeker de moed opgegeven. Uiteindelijk hebben we een heerlijk vrolijk mannetje ter wereld gebracht. En ben (bijna) vergeten dat het zoveel moeite heeft gekost. Ik kan je verder geen tips geven, alleen maar je heel veel succes wensen. Groetjes Carina
Saskia: worden de zwemmers van jouw lief nog verder onderzocht? Wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje, zwemkampioentjes van mijn vriend zijn ook liever lui dan moe en hij is doorverwezen naar een uroloog, die hebben zijn hele zaakje onderzocht en krreg mijn vriend een plastest. daaruit bleek dat er teveel cc urine achterblijft na het plassen (hij plast el goed uit hoor) en dat kan terug lopen naar de zaadjes toe en deze beschadigen. Nu krijgt mijn vriend speciale fysiotherapie oefeningen om het plassen beter onder controle te houden en te zorgen dat er minder achterblijft
Glimworm, jeetje er kan echt veel misgaan hè. Je hoort zoveel verschillende dingen, echt alles moet kloppen. Pfff, een wonder dat zoveel mensen zwanger worden Mijn man is ook onderzocht door de uroloog. Hij had vroeger een bal die niet ingedaald was en daar is hij pas na zijn vierde levensjaar aan geopereerd. De ballen zijn ook niet helemaal ontwikkeld zoals het zou moeten. Dat is bij ons de reden van het slechte zaad. Wat een gedoe hè
tja af en toe lijkt het menselijk lichaam net een machine, hij moet goed afgesteld staan , wil hij optimaal functioneren