hoe betrouwbaar ovulatietest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door michelle77, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    Dag dames,

een vraagje wat betreft ovulatie...is het altijd zo dat je na een positieve ovutest zeker binnen 12 tot 48 uur je ei krijgt? Ik vraag me af of het bijvoorbeeld ook 3 of zelfs 5 dagen erna kan...ik begin een beetje te twijfelen aan de testen:)
    Misschien kunnen jullie me geruststellen haha

liefs Michelle

2. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Ik had maandagmiddag 2 duidelijke streepjes en denk dat ik sávonds mijn ei heb gevoeld. Dinsdag was het streepje wat minder aanwezig.

Kan je hier iets mee?

3. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    bedankt voor je reactie..ik heb wel posi testen maar voel mn ei niet...voel van alles maar niet zo van dat is mn ei...de dagen erna voel ik ook heel veel dus vroeg me af of ondanks dat het streepje lichter is je dan alsnog je ei kan hebben

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Niet alle meiden voelen hun ei ook echt. En dat je van alles voelt na je eisprong kan ook weer van alles betekenen ;) Fijn he, die duidelijkheid! :p

Maar een positieve test geeft aan dat je altijd een eisprong hebt, en een negatieve test hoeft weer niet te betekenen dat je geen eisprong hebt. Zo was het, dacht ik!

Succes, en gewoon maar veel klussen! Zeker rond de positieve test ;)

5. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Pff tja moeilijk zeg dat weet ik eigenlijk ook niet! Uuh blijven klussen dan maar!!??

Succes

6. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Heb ik nu trouwens ook, maandag ei gevoeld, en vandaag allemaal een raar gevoel in mijn onderbuik! Arrrggggg....

7. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    haha.. we hadden vrijdag een posi test..donderdagnacht..za middag en zondag geklust..vanavond nog maar een keer voor de zekerheid haha

Succes meiden!

op naar een posi zwangerschapstest!

8. music4life

music4life Niet meer actief

ja kijk bij mij is het zo ,,,ik heb al 2 dgn wit rekbaar slijm,en vandaag gaf mn test van clearblue een donkere en een lichte streep aan dus negatief,,ng geen ei?!!!! dus ik weet het ook niet meer! we blijven maar klussen

Deel Deze Pagina