Hoi Ladies, Even een paar vragen op een rijtje.. - hoe vaak klussen jullie? (en met welke regelmaat?) - klussen jullie alleen in je vruchtbare week? - wie denkt dat regelmatiger klussen je kans op zwangerschap vergroot? Ik ben misschien een opper optimist, maar ik heb echt hevig het vermoeden dat je, als je om de dag klust toch wel echt de meeste kand hebt.. Ikzelf ben in jan gestopt met de pil en zit nu in mij eerste echte menstruatie..had meteen weer een cyclus van 31 dagen waar ik super happy mee was! Nu ben ik dus van plan om vanaf de dag dat ik niet meer ongi ben om de dag te klussen tot aan m'n volgende ongi..Zoooowww spannend allemaal! Wat denken/vinden/doen jullie? Liefssss!
Drie weken lang om de dag klussen trek ik niet hoor Wij klussen tijdens de vruchtbare week om de dag en daarbuiten veel en veel minder. Moet ook zeggen dat ik tijdens die week ook veel meer zin heb, daarna niet zoveel meer. Moet wel zeggen dat het sinds het stoppen met de pil, ik meer zin heb dan voorheen. En het is natuurlijk ook een stuk spannender omdat je weet waar je het voor doet (naast dat het natuurlijk ook erg lekker is).
he anna, begrijp dat je er werk van wilt maken haha ik was ook meteen zwanger, ik stopte met de pil en geen menstruatie meer gezien dus ik zou zeggen lekker veel klussen en zeker tijdens je ei ik kan het voelen als ik mijn eisprong heb misschien jij ook als je er op let. dus dat is wel handig. en onze zwemmertjes blijven geloof ik tussen de 24 en 72 uur leven dus om de dag klussen? succes groetjes eefje
Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt Wij hadden seks als we er zin in hadden, rond de vruchtbare dagen sloegen we weleens een dagje over en zie banner
Wij hadden rond mijn eisprong de eerste zwangerschap elke dag sex en gelijk zwanger. Voor de 2e de eerste 2 rondes om de dag en de 3e ronde weer elke dag, toen was ik weer zwanger. Wordt hier trouwens ook niet volgehouden hoor, om de dag 3 weken lang.
Gewoon als we zin hebben. Soms drie dagen achter elkaar, dan weer eens vijf dagen niet. Moet zeggen dat als je het doet om zwanger te worden, het toch wel veel spannender is!
Wij doen het om de dag Behalve vorig/eerste ronde......griep met eisprong, dat was jammer! Als je er plezier in hebt.....why not?
Heej.. Thanx voor al jullie reacties! TOPPIE! Ja..ik wil er inderdaad wel werk van maken ja..haha..maar mijn libido is ook echt zoveel beter geworden sinds het stoppen met de pil..! Dus..dan gaat dat wel lukken ja! Kheb idd al vaker gehoord dat met veel regelmaat klussen toch wel wil helpen..Mijn schoonzus moest bijna de mmm in..de laatste ronde ervoor zaten ze..Hij al vrij op leeftijd, zij nog net geen 30..Nooit echt op hun kluspatroon gelet..die laatste ronde netjes om de dag geklust en toen was 't raak.. Ach ja..als je er toch al zin in hebt....Maar klussen voor een beebje maakt het idd wel erg spannend iedere keer! Liefs!
Wij doen het wanneer we er zin in hebben. We zitten eigenlijk altijd wel zo'n beetje op om de dag en dat is perfect om baby's mee te maken, dus we hoeven ook niks te timen, lijkt me ook niet leuk. Maar we zijn nu voor de eerste ronde bezig en dat vonden we allebei zo spannend en intens, dat we er ook vaker zin in hadden. Toevallig hebben we rond de eisprong elke dag seks gehad, dus ik ben benieuwd of het raak is, mijn NOD is 14 maart. Overigens, toen mijn temp curve een eisprong aan had gegeven en we wisten dat het voor baby's maken geen zin meer had, zijn we toch lekker door gegaan met seksen....
Hoi Meiden, Haha waar we wel niet mee bezig zijn he voor zón klein wondertje..... Mijn vriend en ik doen het ook bijna elke dag.Dit is niet alleen om zwanger te worden al hopen we daar natuurlijk wel op!Maar sinds dat ik gestopt ben met de pil heb ik echt veel meer zin gekregen(vriend vind dat helemaal niet erg!hihi) Het allerbelangrijkste is dat je het samen wilt en zolang dat aan de orde is dan is het oke. Ik lees hier zoveel op het forum van wat het beste zou zijn,zoals om de dag te klussen maar mijn vriend en ik vrijen wanneer we zin hebben en verder is het gewoon hopen dat we zwanger raken. Ik wens iedereen hier veel succes en zal blijven duimen! knuf x
hihi...mijn vriend schrok toen hij hoorde van om de dag, maar hij zit goed in het klusritme. Ik heb gelezen dat het meestal raak is, maar dat 60% niet blijft zitten. Raar idee!
Mijn ervaring, Als het langer duurt neemt de frequentie af! Echt waar: probeer de passie er in te houden., zwanger willen worden, moet geen zwanger moeten worden gaan zijn. En nog iets raars, na de bevalling is de frequentie echt hoger dan er voor hoor.
Wij klussen eigenlijks ook wel alleen als we zin hebben.. maar moet zeggen dat dat vrij vaak voor komt . wij zijn nu voor onze derde ronde bezig. Hopen dat het nu raak is. aangezieni k begin jan. spiraal eruit heb laten halen. en de meeste dames met ronde 3 zwanger zijn geraakt DUIMEN DUS! liefs Carien