Hallo dames, Ik loop stage op een kdv, een particulieren. Komende week is mijn laatste stageweek en moet ik afscheid gaan nemen van de kinderen. De kinderen zijn ongeveer 1 tot 1,5 jaar. Ik heb een klein kadootje gekocht en wil er nog een kaartje bij doen met een leuke tekst voor later. Zouden jullie mij hierbij willen helpen? Ik weet namelijk wel wat zinnetjes maar het moet wel professioneel overkomen. Moet ik beginnen met Lieve, of beter met Beste, bijv. Beste Jan, De tijd is aangekomen dat ik deze week mijn laatste stageweek heb. In de tijd dat ik stage heb gelopen bij jullie, heb ik enorm genoten van de aandacht en leuke dingen die we deden. en verder kom ik eigenlijk niet.. iets in de trant van.. veel geluk in je verdere leventje of kan dat niet? Ik ben hier zo slecht in bij baby's Alvast bedankt.
ik ben ook zon moeder die dat meteen ( of na een paar dagen) weggooit ( erg he?) ik zou zelf iets doen van.... bedankt voor de gezellige en leuke tijd! of... het was beregezellig! een dikke knuffel van... of iets in deze trant. zou het jezelf niet te moeilijk maken.
Zo'n moeder ben ik ook, gewoon kort lief berichtje is prima hoeft geen heel verhaal te zijn. Zou wel beginnen met lieve..... Bv Lieve bob, Mijn stage loopt ten einde. Wat heb ik veel geleerd van je en wat was het gezellig om met jou te knuffelen, voor jou te zorgen en met je te spelen. Veel plezier nog bij naam kdv Groetjes Manyana
Het was beregezellig, en dan een kaartje in vorm van een beer, of bedankt zwaai zwaai, en dan een kaartje in de vorm van een hand. Ik zou niet teveel tekst doen. En idd meestal gooi ik het al snel weg, en gaat het in de route naar huis al kapot : )
Bedankt voor jullie reacties, daar had ik nog niet eens aangedacht, ik bewaar altijd alles. Maar goed dat jullie het zeggen dan kan ik daar rekening mee houden.
Idd gewoon kort.. Dag lieve Jan, Ik vond het reuze gezellig met jullie! Wie weet tot ziens.. Knuffel Mieke
ja heel eerlijk, mijn oudste is bijna 5 en ze gaan naar de psz en nu naar school en ondertussen 4 stagiaires 'versleten' en er zullen er vast nog een hele rits komen en ga dan geen briefjes lopen bewaren. Ze zijn ze zo weer vergeten, vooral op zo'n jonge leeftijd als 1 a 1,5 jaar.
Ik had een stagiere die een fototje van zichzelf had uitgeprind en daar een leuke tekst bij. Iets in de trant van, het was gezellig en tot ziens! Ouders gooien het toch weg (doe ik ook na een paar dgn van mijn kids) of het is binnen een paar dagen stuk omdat ze er mee spelen. Er worden zoveel stagieres versleten in de tijd dat ze op een kdv zitten.