Hallo Gisteren geklust omdat ik dacht mijn eisprong te hebben. Had overdag wat last van waterige afscheiding en even ook wat rekbaar slijm. Gisterenavond dan geklust, maar mijn vriend kon bijna niet klaarkomen in me omdat ik zodanig veel waterige afscheiding had. mijn vriend voelde bijna niet dat hij in mij zat. Heeft dat iets te maken me mijn eisprong? Je kon er geen draden uit trekken, het was net of ik een glas water over mezelf had gegoten. Ik heb dit dus nog nooit gehad.
Ik had dit toevallig eergisteren ook, maar mijn ovulatietesten zeggen nog steeds dat ik geen eisprong heb gehad.. ik kan je dus ook niet verder helpen, lastig is het wel! Misschien dat iemand anders er meer van weet? Ik had verwacht dat ik dan gister of vandaag in elk geval wel mijn ei kon verwachten, maar dat is bij mij ook niet het geval..
Hallo,ik heb dat ook wel is gehad!weet ook niet waar het mee te maken heeft,m'n vriend voelde wel gewoon alles maar het was echt alsof er een glas water bij was gegooid ja!zo stom,voelde het er ook wel is uitlopen wanneer ik gewoon zat ofzo,ben benieuwd of iemand weet wat dat betekent..
Ik had het toevallig vandaag. Ik was de hond aan het uitlaten en voelde ineens dat het nat werd beneden. Thuis gekeken en ik had idd hele waterige (melk met water verdunde kleur , sorry voor de details ). Ik zit nu een paar dagen voor mijn nod. Hoop dat iemand weet wat dit is.
dat is bij mij voorbode van eisprong! dadelijk krijg je wel rekbaar slijm. Ik heb het ongeveer 4a5 dagen van te voren al......lijkt soms alsof ik in me broek sta te plassen...
kan een zwangerschap zijn of voorbode van je menstruatie...ik denk (hoop voor je) dat het het eerste is!
Ik heb dat ook wel eens gehad, meestal is dat dan een dag of 4 voor mijn ei. Heb het (gelukkig) niet elke cyclus.
Ik heb t zo af en toe ook wel, kan ik weer mn ondergoed verschonen, en mn vriend doet er ook wat langer over om klaar te komen (niet dat ik dat erg vind though ^^) Voelt zo smerig, want ik voel t echt gewoon lopen... Wat het is, geeeen idee. Miss zoals hierboven word gezegd voorbode van de eisprong? Of zwangerschap
Bedankt voor jullie reacties. Zwangerschap kan ik waarschijnlijk wel uitsluiten, want 18 november ben ik nog ongi geworden voor een dag of 3. Ik had de dag ervoor getest (omdat ik niet kon wachten) en die was negatief. Mijn eisprong verwachtte ik 3 dagen geleden, maar had toen geen enkel symptoompje. gisteren en eergisteren een heel klein beetje rekbaar slijm en vanochtend opgestaand met ongikrampjes. Ik zou toch wel eens in mijn buikje willen kijken wat daar allemaal gaande is
Ik had het weer juist wel tijdens mijn eisprong Anders gewoon met een doekje even wat "droger" maken en hup weer verder