Weet iemand hoe een innestelingspijn voelt, of je dit uberhaupt wel kan voelen? Is het te vergelijken met een ongi/gevoel Vandaag is dag 9 na eisprong...
Ik heb nu ook een zeurderig gevoel in de onderbuik wat zou kunnen wijzen op een innesteling dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, maaaaaar of dit nu weer een innesteling is zal de tijd moeten uitwijzen.
Mijn innesteling voelde ik ook maar niet als een zeurderig gevoel in me onderbuik. Het was erge stekende pijn in me rug/zei
Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik het wel gevoelt. Het was een beetje zeurend gevoel en op het laatste gewoon echt hele erge steken. Het voelde voor mij wel heel anders als menstruatie pijn. Denk je zelf ook iets te voelen nu of?
Bij mij was het ook (een avond lang) stekende pijn in de buik. Tenminste, ik denk dat dat het was De twee dagen erna had ik ook steeds wat pijntjes, gek gevoel in mn buik!
Ik had vanmiddag menstruatiekrampen en nu een zeurderige pijn ter hoogte van m'n rechterlies... Met uitstralingen naar m'n rechterbeen???
Oeh nog een weekje dus, het zou kunnen dat het wel innesteling pijnen zijn hoor. Zo vroeg al de zeurende pijn en ook menstruatie pijn zou daar wel op kunnen duiden, spannend meis. Ga je voor je nod al testen of echt pas daarna?
Zeurderige gevoel had ik juist altijd als ik ongi moest worden. Innesteling duidelijk gevoeld vanaf 7 dpo als venijnige steken aan de zijkant van mn onderbuik. Daarna 3 dagen beetje steken in buik en borsten en een kriebeltje door mn buik alsof iemand met een veertje kriebelde, soms jeukte het echt... Maar is voor iedereen anders
Hey 19 dec eisprong gehad. 24 normaal innesteling, gisteren dus. Nu heb ik 24 en 25 november zo van dit rekbaar slijm gehad maar wel met wat lichtjes bloed bij. P Zou dit een goed teken zijn? Mijn nod zijn 3 dec.
Haha ja moeilijk he wachten, ik ga denk ik ook voor m'n nod testen. Geduld op dat gebied is niet mijn sterkste kant. Voor jou is het dan nog maar een paar daagjes wachten, spannend meis. Hou me op de hoogte
ik denk zelf dat ik het heb gevoeld deze keer, zo'n 5 dagen na de eisprong, een zeurderig/stekend gevoel in mijn onderbuik dat een beetje aanzwelt en afneemt, zei nog tegen mijn man dat het haast voelde als weeën, begon er spontaan een beetje van te puffen duurde een paar uurtjes, toen was het over succes meiden!!
ja een zeurderig gevoel net onder de navel, dit had ik gisteren ook Maar steekjes heb ik ook gehad Dus ja een test zal het moeten uitwijzen maar wachten kan soms zo lang duren Hoeveel dagen na innesteling zou je kunnen testen?
10 dec is mijn NOD, helaas nog erg ver weg. Van het weekend mijn eisprong gehad, dus goed weze klussen haha. Hoe lang zijn jullie nu bezig om zwanger te worden? Nog steeds last van zeurend gevoel en steken?
Haha top. Ik ben in juli gestopt met de pil, maar deze maand voor eerst met ovutestje, maar we hebben afgesproken (door twijfels van vriendkant, mannen hè ) dat als deze niet raak zou zijn ( zou ook te mooi zijn om waar te zijn ) dat we dan eerst wachten op z'n vast contract. Heb nog steeds krampen en steken