klussen in het kamertje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mendie, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik heb alles zelf geverfd, muren kozijnen deur bedje en de commode, ook alles zelf in elkaar gezet, ik kan namelijk heel slecht wachten als ik zwanger ben :p Als ik iets in mn hoofd heb moest dat het liefst gister af! En zoals ik hier al eerder las, ook mijn vriend werkt hard en ik zit thuis dus had mooi de tijd. Met mn vorige zwangerschap heb ik ook gewoon geverfd en beide keren niet eens met verf op water basis, zolang je maar goed ventileert is er weinig aan t handje denk ik. Dus ik zou zeggen, lekker verven en doe wat je niet laten kan je merkt gauw genoeg als het je teveel wordt, we zijn tenslotte geen invalides alleen maar zwanger!

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik heb zelf behang afgetrokken en behangen.
    Verven hoefde alleen maar het raam en de deur plus kozijnen. Niet veel dus. Normaliter verf ik altijd zelf ook, maar dit keer mocht ik het niet doen van m'n man en heeft hij het zelf gedaan. Dat vond ik wel grappig want hij heeft echt de pest aan schilderen!

Ik vond het heerlijk om het kamertje in orde te maken (wie niet?) en toen het klaar was heb ik er elke dag wel een half uurtje in gezeten en gewoon lekker rustig om me heen gekeken!

3. music4life

music4life Niet meer actief

moest wel lachen ik dacht dat het om klussen ging ,,euhhm vrijen! klussen in het kamertje maargoed,,, mn mama en man hebben behangen, ik heb geholpen met inpappen,, mn man,pa en schoonpa de kamer opgezet (meubels) ik heb weinig gedaan omdat ik meerdere malen bloedverlies had in de zwangerschap! ik heb de puntjes op de i gezet.. kleertjes,,tierlantijntjes enz enz

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Tot nu toe hebben we alles samen gedaan, verf op water basis gehaald voor de muren, want die waren gewoon wit.
    De plankjes in de kast hebben we met zilverfolie beplakt en schuren doe ik ook aan mee.

Enige waar ik me dus niet aan waag is het verven van het overig hout, want dat is dus wel verf op terpentine basis, maar dat zijn alleen nog maar de deuren.

5. Canna

Canna Actief lid

20 apr 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik reageer even voordat ik het hele topic gelezen heb, maar je wil echt het risico niet nemen hoor. Ik voelde me ook bijzonder nutteloos en daardoor ben ik het gaan uitzoeken. Zo'n mondkapje helpt alleen deels tegen stof en vuil. Van de terpentine kan je kind ernstige neurologische afwijkingen krijgen. En dus naar mijn mening echt niet het risico waard.

Als je nou verf koopt op Acrylbasis (is er oa van Histor) dan kun je veilig wel zelf verven.

Deel Deze Pagina