Uhm... nee, dat gelukkig niet! Eigenlijk komt het alleen neer om de boel lekker strak te trekken en een likkie verf te geven. Maar dat lijkt ook wel een 10-jaren plan te worden... Althans... Heb net even de mededeling gegeven dat Lalleman morgen de Rotband uit de schuur moet halen zodat ik eventjes 2 muurtjes glad kan trekken. Kan ik er deze week even met een roller verf overheen...
Ik doe ook voornamelijk het huishouden....Maar mijn man werkt ook gewoon 40 uur...Dus ja samen klussen. Enne ik vind het ook nog eens mega cool dat ik ook een hoop kan en doe. Vind zo vaak dat vrouwen zich zo hulpeloos op stellen als het gaat om klussen....We willen allemaal emanciperen maar niet als het gaat om klussen en de vuilnis buiten zetten... Zonde want we kunnen echt veel zelf hoor....
Haha, zelf doen natuurlijk!!! Ik ben gek op klussen, niets is mij dan ook te gek. Haal zelf de droger of wasmachine uit elkaar en lap m dan gewoon weer op. Muurtje zetten, behangen, verfen, deuren zetten, glas zetten, tegelen, muren stuccen allemaal peace of cake! Alsof je daar opleiding voor zou moeten hebben...gewoon wat inzicht. Kan niet stilzitten als manlief gaat klussen, wil ik gewoon meedoen. Maar meestal doen we ieder onze eigen klus. Heb gisteren de tegels in de wc eraf getrokken, nu nog gladstrijken etc. Vind ik gewoon leuk! Maar mijn man kan ook niet stilzitten dus het meeste komt wel gewoon in redelijk tempo af.
Die van mij verbouwd het hele huis, en ik mag niet tot nauwelijks helpen. Doe nooit wat goed in zijn ogen, en dan krijgen we toch weer ruzie haha
Klussen???? Ik woon hier nu al 2 jaar en er zijn nog steeds kleine klusjes die gedaan moeten worden.. Zoals plintjes en wat schilderwerk hier en daar, maar meneer heeft er geen zin meer in.. Het blijft allemaal maar liggen, maar na de zomer huur ik iemand in en die laat ik alles afmaken wat er nog gedaan moet worden.. Dan gaat hij maar betalen als hij er zelf te lui voor is. haha
?????????????????????? was dat, klussen in huis. we hebben een afbouw- timmerbedrijf maar ik klus hier thuis, heel soms heb ik zijn hulp nodig of omdat hij mijn gereedschap heeft gejat
Ik vind dat mijn man de klussen beter kan doen ben daar gewoon niet zo handig in en ben zeker wel geëmancipeerd. Maar dat betekend niet dat ik geen hand uit steek, heb genoeg gedaan tijdens verhuizen van verfen tot aan laminaat leggen en draai mijn hand niet om om een gat te boren oid. Maarja kan gewoon niet overal goed in zijn dus dat moet hij doen.
Ik heb geen man, maar een vrouw en we doen bijna alles zelf. Wat alleen wel lastig is; voor sommige klussen heb je brute kracht nodig en wij zijn niet zo heel sterk....