Klussen in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzzert, 30 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik vind het leuk om te lezen dat er toch best veel vrouwen zijn die het zelf doen :D soms uit noodzaak maar ook gewoon omdat het best tof is. Ik ben altijd trots als ijzers heb gerepareerd of in elkaar gezet en het ziet er ook nog een beetje uit ;)

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.814
    113
    Ja leuk he? Heb afgelopen week de kamers van de kids omgeruild, geverfd, meubels omgehuisd, nieuwe gordijnen et . Ben toch best trots op het resultaat.

3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Lol ijzers gerepareerd moest zijn 'iets gerepareerd' fijn autocorrect ;)

Maar wat je zegt Suus, we mogen daar best trots op zijn. Zeker omdat ik mijzelf het meeste leer via YouTube of met mijn vader aan de telefoon. :D

4. Deliana

Deliana Niet meer actief

Mijn man doet het grovere 'mannenwerk', zoals schuren, gaten boren en met zware dingen sjouwen. Ik doe alles waar wat meer geduld bij nodig is, vooral veel schilderwerk dus :)

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Wij hebben vorig jaar een huis gekocht, een opknapper en hebben alles zelf gedaan met hulp van onze vaders, Daarbij heb ik zelf ook sloophamers en klopboren in handen gehad. Samen de badkamer betegeld. en zijn nu samen bezig met de zolder isoleren. Dus hier is het echt 50/50

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hij. Ik houd dingen vast.
    Als hij er niet is kan ik dingen zelf en schilderen doe ik meestal.

Ik heb geleerd mijn klep te houden tijdens het klussen. Beter voor de relatie ghehe.

Deel Deze Pagina