wij gaan de 4e ronde in.. door temperaturen en een kleine regelmaat verwacht ik binnenkort mijn eisprong.. dus klussengeblazen... wij beginnen 5 dagen voor mijn ei en klussen even door tot na mijn ei... als ik die vind tijdens het tempen... Wie doet er met ons mee???? Hoevaak gaan jullie klussen en hoeveel dagen?
Hey Ik doe mee! Heb een dezer dagen mijn ei-sprong, verwacht dit althans. Ik gebruik daarvoor ovulatietestjes. Wij gaan nu de 5e ronde in, dus ik hoop dat het deze keer gaat lukken! Dus de komende dagen gaan we dagelijks volop aan de slag. Wens je veel succes en wie weet........... Groetjes
Wij doen ook mee! Ik heb tot nu toe een regelmatige cyclus gehad en ik voel mijn eisprong. Als het deze maand net zo regelmatig is als de afgelopen maanden, heb ik aanstaande woensdag of donderdag mijn eisprong. Wij proberen vanaf vorige week (eigenlijk vanaf direct na mijn ongi) elke dag te klussen, maar als we echt geen zin hebben dan slaan we hooguit 1 dagje over. Spannend meiden!!!
Ik heb op medische sites gelezen dat elke dag seks niet bevorderlijk is voor de kwaliteit van het sperma, dus wij hebben ervoor gekozen om het om-de-dag te doen. Wij zitten pas in ronde 1, pas anderhalve week is mijn Mirena spiraal verwijderd en daarna gelijk ongesteld geworden (kwam ik later achter). Als ik doorrekenen vanaf de 17e als eerste dag nieuwe cyclus, dan zou ik vanaf donderdag mijn eisprong kunnen hebben. Maar aangezien we geen idee hebben over lengte van mijn cyclus en dus ook niet zeker weten wanneer de menstruatie precies begon, ga ik op dit moment uit van ergens tussen donderdag 30 april en donderdag 7 mei. Ik heb wel ovulatietesten gehaald en die heb ik de afgelopen 3 dagen gebruikt: nog geen LH te bekennen. Dus spannend allemaal en voor de zekerheid nu ècht om de dag!
ik doe ook mee als het goed is heb ik mijn eisprong met koninginnedag extra feestelijk dus haha wij gaan nu voor ronde 9 maar na mk is mijn cyclus van slag maar probeer er toch nog aan vast te houden! ik hou me ook maar vast aan om-de-dag
ik heb inderdaad ook gelezen (en gehoord in omgeving) dat elke dag niet bevordelijk is voor het sperma, dus wij kiezen ook voor om de dag!! en beginnen 30 april.... [-o<
Ik doe mee! Na een verplichte rustpauze van drie maanden mogen we deze maand weer voor het eerst. Woendag heb ik nog een onderzoek staan, waarvoor ik tot dan een heus klusverbod heb gehad, maar daarna... Ik verwacht vrijdag of zaterdag mijn eisprong en we gaan gewoon voor elke dag. Tot nu toe heeft ons dat een zwangerschapskans van 80% opgeleverd. Iedereen veel succes en hopelijk over ruim twee weken een mooie test.
wij zitten in ronde 9 en ik heb sinds vandaag een ei-gevoel. Volgens de planning zou ik ook vandaag mij eisprong moeten hebben. Ik voel het alleen niet zoals anders. Normaal heb ik echt 2 dagen erge pijn in mijn rechter zij. Vandaag voel ik wat pijn links, maar lang niet zo erg. Misschien dat het morgen nog komt. FF heeft nog geen ei gevonden, dus we klussen nog even verder. We hebben de afgelopen maandan al van alles geprobeerd: om de dag klussen en elke dag klussen. Wel hebben we in het begin soms te kort geklust. Door het tempen kwam ik er achter dat ik een LF heb van 11 dagen, waardoor we soms te vroeg gestopt zijn denk ik. Nu weer vol goede moed verder... Ik heb trouwens gelezen, dat als het sperma een redelijke kwaliteit heeft je best elke dag mag klussen. Pas als de kwaliteit wat minder is zou het beter zijn om het om de dag te doen. Wij doen het wel wanneer het uit komt. Niet persé elke dag. Omdat ik mijn ei goed voel kunnen we vrij goed weten welke dagen het echt 'moet'. En komt het echt niet uit, of hebben we echt geen zin dan is er altijd een volgende dag.... Succes allemaal, ik ga vroeg naar bed vandaag....