Nu al zwanger 27 dagen na curretage?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Najet, Apr 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Najet

Najet Actief lid

Dec 21, 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hi meiden,

Ik ben 1 april gecurreteerd...op 10 april heb ik een eisprong gehad ( dit weet ik 99,9%)
    Ik heb vandaag een test gedaan...en hij is licht positief! 13 dagen na de curretage heb ik negatief getest ( van de vorige zwangerschap dan). Wie heeft dit ook meegemaakt...dus meteen na curretage meteen weer zwanger zonder tussendoor een ongie te hebben gehad?

Ik ben zo bang dat het weer mis zal gaan...al ben ik elke dag misselijk en heb jeuk aan mijn borsten.

Liefs een voorzichtige Najetje

( zie foto in mijn album)

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Alvast een voorzichtige proficiat meid!

Het kan zeker hoor! Nu proberen je niet te druk te maken, al is dat gemakkelijker gezegt dan gedaan.
    Gewoon over een paar dagen weer testen!

Liefs Cyntje

3. Najet

Najet Actief lid

Dec 21, 2005
    363
    1
    0
    Den Haag

Dank je meis!

Dit is mijn 8ste zwangerschap!...(ik word gelukkig echt bizar snel zwanger) ik heb twee gezonde kinderen en heb veel narigheid meegemaakt. Ik ben een heel zeker persoon...maar door die miskramen ben ik heel onzeker geworden. De eerste keer dat ik teste dacht ik nee...het zal wel een indrooglijntje zijn...de test van gisteren is echt veel lichter. Ik hoop dat het dit keer wel goed gaat.

Liefs Najet

4. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoi,

Zo te zien is het raak... :) Dus voorzichtige felicitatie toe..;)
    Hoop dat het vruchtje blijft zitten en dat je een mooie zwangerschap te gemoed gaat.

Gr

Share This Page