Hoi Ik weet niet zo goed hoe te beginnen. Ik ben vrijdag 23 september gestopt met de pil. En heel raar van 27 tot 30 september on geweest. En 3 oktober heel klein beetje bloed verlies gehad. Zins dien gebeten er ook rare dingen met me lichaam heel moe slaap bijna 12 per nacht. Ben veel misselijk. Heb geen honger door de misselijk Heid. En nu zins een week echt hele pijnlijke tepels. Zwanger zijn kan bijna niet. Zou dit het gevolg zijn van het ontpillen? Dat ik dit soort reacties krijg? Ik hoop dat jullie dit ook mee hebben gemaakt toen jullie stopte dat geeft misschien wat rust.
Hoi Daphne, Hoogstwaarschijnlijk is het ontpillen, dit had ik ook nadat ik was gestopt. Was misselijk, hoofdpijn, opgezwollen buik, rommelende darmen, pijnlijke tepels en nog veel meer kwaaltjes, maar werd toch gewoon ongi. Je lijf heeft toch echt even de tijd nodig om te ontpillen... Maar het voelt zwaar frustrerend aan, dat weet ik maar al te goed Maar de kwaaltjes zijn allemaal afgenomen nadat ik voor het eerst weer 'zelf' ongi werd. Dus hou even vol, en veel succes met zwanger worden!
Dan toch stiekum helaas. Maar we hebben geen haast maar ik word zo moe van me eigen lichaam momenteel. We wachten gewoon af dank je
Hoi, Ook ik ben aan het ontpillen (denk ik) heb ook diverse kwaaltjes die goed op zwangerschapskwaaltjes lijken. Maar dan nog even een vraagje.. worden de aders op je borsten hierdoor ook zichtbaarder? Dat heb ik namelijk en vraag me af of het erbij hoort??
Hey Chila, Dat kan ook goed komen door het ontpillen. Ga maar eens via google zoeken naar symptomen ontpillen en symptomen zwangerschap kijken en leg ze naast elkaar. Lijken bijna sprekend op elkaar. Voor jou hoop ik uiteraard dat het een zwangerschap zal zijn....maar je lichaam houd je vaak na de pil enorm voor de gek.
Bij mij wel maar ik weet niet of dat zo hoord. Het lijkt allemaal zo op zwangerschap symptomen moeilijk moeilijk ik vind het allemaal erg spannend Hihi
Dank je maar oftopic hoe kan ik nu weten wanneer mijn nod is? Hoe kan ik dat uitrekenen omdat het pas me eerste nod zou zijn
Is moeilijk in te schatten aangezien je lichaam ontregelt kan zijn na het stoppen met de pil. Heb je enig idee wat je cyclusduur was voor je aan de pil begon?
Dan is NOD berekenen heel moeilijk, zelfs onmogelijk denk ik. Ik ben bang dat je gewoon je cyclus moet afwachten en bijhouden
Maar je moet de moed niet opgeven! SOMMIGE dames hebben een ontregelt lichaam na de pil. Ik had mijn oude cyclus meteen weer terug! Dus wie weet heb jij dat ook
Ik hoop het alleen van me tepels dat zit me echt dwars omdat ik er nog nooit zoveel last van heb gehad zelf een straaltje van de douche doet al zeer
Ja, dat is heel vervelend, dat had ik ook! Ik kan je alleen maar zeggen; het trekt weer weg... maar het is en blijft vervelend inderdaad! En als je het niet vertrouwd kan je altijd een testje wagen voor de zekerheid