@siriel: ik ben het eigenlijk met je eens, al realiseer ik me dat ik geen enkel recht van spreken heb. Zou het geen mooi uitgangspunt zijn om 'gewoon' vaak seks te hebben zonder temperatuurcurves en ovulatietesten, gedurende de eerste 6 maanden of zo? Dan voorkom je dat het dán al als 'moetje' gaat voelen. Voor de meeste stellen is dat genoeg. Ik heb het echt niet over stellen in ronde 15 en verder. Dat lijkt me vreselijk om zo lang te moeten wachten, en ik denk dat ik dan ook wel aan het temperaturen en testen was geslagen. Maar ik snap gewoon niet waarom vrouwen die een redelijk normale cyclus hebben, gelijk na 1 of 2 maanden al aan de ovulatietesten beginnen, en precies gaan berekenen of ze nú moeten klussen. Daar zou ik ook vrij snel genoeg van hebben, denk ik.
Hier is het geen moetje en doen we het wanneer we zin hebben. Ik wil er ook geen moetje van maken. Het moet wel leuk blijven en we zien wel wanneer het raak is.
Idd siriel, ik hoor dat vaker als mensen er niet mee bezig zijn dat ze dan spontaan wel in ene zwanger worden (behalve in andere gevallen). Ik vind die testen zo zonde van me geld, alhoewel ik wel af en toe wel zwangerschaptesten haal maar dat komt omdat ik nog niet echt precies weet wanneer ik het weer word B-)
wij hebben 3 rondes, om de dag geklust daarna was ik zwanger, en kreeg ik helaas een mk dit is ruim 4 weken geleden, nu maar 1x geklust en ik ben Zwanger nu we hebben nieteens opgelet wanneer enzo omdat we zoiets hadden van, we zien wel of en wanneer we er weer 100% voor gaan. wij vonden het nooit zo'n probleem dat klussen maar een paar keer had ik wel ff zoiets van pfff Alweer?! maar alles voor t goede doel he