Dit is de 1e keer dat ik tarwekiemoliecapsules heb geslikt, omdat ik las dat dat beter is voor de innesteling. Geen idee of het klopt, want zo ver ben ik nog niet echt. Nu heb ik gisteren positief getest, na een lange cyclus van 9 weken na mijn miskraam. Maar hoe lang zal ik die capsules nou nog blijven nemen? Iemand daar ervaring mee?
ten eerste gefeliciteerd! Ik neem ook tarwekiemolie en heb begrepen dat je di gewoon door kan blijven slikken, dus misschien opmaken en dan stoppen?
Ik lees ook even mee, ik slik ze ook, maar ben deze wel blijven slikken. Ben nu 6 weken zwanger... Ik denk niet dat dit kwaad kan, het is geen medicijn.
Ik heb ze deze ronde ook geslikt, maar was al eerder gestopt omdat mijn cyclus langer werd, dus nu slik ik ze niet meer. Ik zou ze ook gewoon opmaken en dan stoppen, volgens mij bevorderd het verder niks.
Nou laat ik ze dan nog maar een weekje nemen en dan gewoon stoppen, dat is dan wel lang genoeg hoop ik
ik zou ze gewoon doorblijven slikken het kan geen kwaad en het is goed voor een hoop dingen zoals je huid haar hart nieren enzovoort google het maar